اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

انقلاب اسلامی ، نیازمند حفاظت و حراست

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه و با حضور امام جمعه محترم شهر زاویه حجت الاسلام والمسلمین حسن باقری و همچنین با اعلام برنامه های دهه مبارک فجر توسط فرماندهی محترم پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه هماهنگی های لازم جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن برنامه ها صورت پذیرفت.

در این جلسه امام جمعه محترم شهر زاویه حجت الاسلام والمسلمین حسن باقری ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر و نزدیک شدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت:انقلاب اسلامی ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی و رشادت ها و روحیه آزادی خواهی امت اسلامی ایران به پیروزی رسید.

وی افزود:با همه مشقت ها و سختی ها، انقلاب به پیروزی رسید و تحولی بزرگ در تاریخ جهان ایجاد کرد و باید در نظر داشت این دستاورد بزرگ نیازمند حفاظت و حراست است.

باقری با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 نقطه عطفی در تاریخ جهان و تاریخ جهان اسلام بود اظهار داشت : پس از چهار دهه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قدرتمند تر و با شکوه تر از قبل مسیر خود را طی می کند و بیداری اسلامی که در منطقه بوجود آمده حاصل جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران و صدور آن به سرتاسر جهان می باشد.

امام جمعه محترم شهر زاویه با اشاره به اینکه همه کشور ها تاریخ پیروزی انقلاب و استقلال کشورشان را به طور شایسته ای جشن می گیرند، خاطر نشان کرد: دهه پرفروغ فجر را باید بهتر و باشکوه تر از هر زمانی گرامی بداریم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی