اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

آشنایی روش های نفوذ دشمن با مطالعه خاطرات مستر همفر

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه زرندیه و با تلاش ویژه معاونت محترم تعلیم و تربیت بسیج و همکاری ویژه معاونت بسیج مساجد و محلات ناحیه زرندیه کارگاه آموزشی شورا های پایگاه های مقاومت بسیج با محوریت تدریس کتاب بایسته های مسئولین شورای پایگاه ها با حضور کم نظیر اعضای محترم شوراهای پایگاه ها و مسئولین محترم معاونت های ناحیه زرندیه جهت تدریس در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد .

این کارگاه با تلاوت قرآن کریم توسط قاری محترم کشوری حاج غلامرضا اسکندری آغاز وسپس فرمانده محترم سپاه ناحیه زرندیه جناب سرگرد مهجوری ضمن خوش آمد گویی به میهمانان عزیز به تشریح نحوه برگزاری این کارگاه و نحوه چیدمان کلاس ها ی معاونت ها در طبقات مختلف توسط ویدئو پرژکتور پرداخت .

محمد مهجوری در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به روش های نفوذ دشمن به خصوص روباه پیر استعمار ، انگلیس جنایتکار ، از بسیجیان برای مطالعه کتاب خاطرات مستر همفر برای آشنایی بیشتر با روش های دشمن برای تاثیر دعوت کرد و بر اهمیت بصیرت افزایی بسیجیان برای مقابله با دشمن تاکید کردند.

ایشان در ادامه به اهمیت توجه هرچه بیشتر بسیجیان به واجب فراموش شده یعنی امر به معروف و نهی از منکر پرداختند و با ذکر احادیثی اهمیت این موضوع را دراسلام برای اعضای محترم شورا ذکر نمودند .

وی در ادامه به اهمیت حفظ جمهوری اسلامی پرداختند که در این مورد به سخن امام راحل (ره) که فرمودند حفظ جمهورى اسلامى از حفظ یک نفر و لو امام عصر باشد، اهمیتش بیشتر است‌، براى اینکه امام عصر هم خـودش را فـدا مـى‌کند براى اسلام . همه انبیا از صدر عالم تا حالا که آمدند، براى کلمه حـق و بـراى دیـن خـدا مـجـاهده کردند و خودشان را فداکردند اشاره کردند و با بیان سخنانی به تبیین این موضوع پرداختند .

 در ادامه کارگاه  مسئول دفتر نمیندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه با حضور در این کلاس نسبت به جایگاه بسیج در جامعه و اهمیت آن به مطالبی اشاره کردند در این مراسم از دو تن ازمسئولین محترم مدرسه شهید مطهری که همکاری ویژه با بسیجیان و برنامه های ناحیه دارند با اهدا لوح تقدیر تشکر بعمل آمد . سپس بسیجیان با استراحتی کوتاه به سمت محل برگزاری کلاسهای تخصصی راهنمایی شدند و مسئولین محترم معاونت ها با حضور درکلاس های تخصصی به آموزش کتاب بایسته های مسئولین شوراهای پایگاه ها پرداختند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۵
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۲)

۰۶ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۲۸ در خط شهدا
بسیجی عزیز گرچه بدخواهان چشم دیدنت را ندارند اما بدان در دل وجان مردم ایران و شیعیان جا داری و
چشم امید مظلومان ستمدیدگان جهان اسلامی
قطعا بسیجی بودن و پاسداری از ارزشها ،آرزوی هرجوان آزاده ایست .
۰۶ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۲۳ در خط شهدا
سلام
دوره بسیار خوبی بود اما چرا از این دوره های تخصصی کمتر برگزار میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی