اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

گوش به فرمان ولی فقیه بودن ، عامل پیروزی و تداوم انقلاب

به همت بسیج پیشکسوتان شهرستان زرندیه دیدار و سرکشی با سید احمد کشفی ، حاج عطا الله کاشی ، حاج ابراهیم ریاض الحسینی ، احمد انوری  و سید نعمت کشفی از رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با حضور سرگرد مهجوری فرمانده محترم سپاه زرندیه ،برادر محمد تنها مسئول بسیج پیشکسوتان و جناب آقای خدادادی صورت پذیرفت و در پایان به رسم یاد بود برای هر یک از رزمندگان لوح تقدیر اهدا گردید.

فرمانده سپاه زرندیه سرگرد پاسدار محمد مهجوری  با ابراز خرسندی از حضور در منزل رزمندگان ، ایثارگران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دوران سرنوشت ساز میهن اسلامی بود و ایثار و فداکاری رزمندگان جان برکف ما و رهبری امام راحل(ع) پیروزی و افتخار را درآن دوران رقم زد.

محمد مهجوری ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ عاشورا و مدنظر قراردادن فرامین قرآن و احادیث پیامبر و ائمه و گوش به فرمان ولی فقیه بودن از عوامل پیروزی و تداوم انقلاب است .وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران افتخاراتی در این سالها کسب کرده که همه و همه مدیون ایثار و گذشت ایثارگران و رزمندگان ماست و همه ملت ایران مدیون این عزیزان است.

وی تصریح کرد: خانواده های رزمندگان ، جانبازان و شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

مهجوری با بیان اینکه رمز موفقیت انقلاب اسلامی وحدت بین مردم است خاطر نشان کرد : تا زمانی که  اتحاد و انسجام ملی حفظ گردد و مردم با بصیرت و متعهد پای انقلاب اسلامی خود بایستند قطعاً به پیشرفت های روز افزون دست خواهیم یافت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۰
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی