اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مجاهدان خستگی نا پذیر ، رمز عبور از گردنه های دشوار

مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی ،  مسئولین سپاه شهرستان زرندیه و جمعی از جهادگران بسیجی در محل سالن ورزشی آموزشگاه شهید مطهری شهر مامونیه برگزار شد.

محمد مهجوری فرمانده سپاه شهرستان زرندیه ، در ابتدای مراسم با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی فعالیت این مجموعه را در راستای رفع محرومیت زدایی  در روستاها و مناطق محروم عنوان و تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه شهرستان زرندیه با لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب در این حوزه در اکثر مناطق روستایی کارنامه موفقی  را در سطح استان مرکزی طی سال گذشته داشته است.

سرگرد محمد مهجوری رمز عبور از گردنه های دشوار و نیل به اهداف و آرمان های والا را اقدام و عمل جهادی عناون کرد و تاکید کرد که این عمل نیاز به مجاهدان خستگی نا پذیر و نستوه با روحیه انقلابی را دارند که این جهاد گران عزیز با گذشتن از اوقات فراغت و تفریح خودشان به مناطق محروم سفر می کنند .

وی در ادمه گفت :6 گروه جهادی به مناطق محروم بخش خرقان اعزام می شوند و امورات ساخت و بهسازی مسکن محرومین و ساخت غسالخانه را به عهده دارند. ایشان رنگ آمیزی، شعار نویسی، زیبا سازی و انجام فعالیت های عمرانی در مدارس از سایر فعالیت های این گروه های اعزامی عنوان کرد.

  فرمانده سپاه زرندیه هدف از برگزاری این طرح را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان ، رشد و تعالی معنوی و اجتماعی دانش آموزان و حضور آنان در عرصه های فرهنگی و جهادی در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و در کنار آن یکی از راهکارهای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان عنوان کرد.

مهجوری مسئولیت‌پذیری ، ایجاد روحیه تعاون در جوانان، تجربه فعالیت‌های گروهی و تلاش برای تغییر نگرش جوانان در زمینه اشتغال را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

وی در ادامه افزود : طرح هجرت می تواند عامل بسیار مهمی در تربیت روحی و اخلاقی دانش آموزان در عرصه های کار باشد و دانش آموزان بتوانند در حفظ و نگهداری مدارس که در دست آنها امانت است بسیار کارساز باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۸
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

مراسم شکیل و جالبی بود برای اعزام بسیجییان
با عرض خسته نباشید به مسئول محترم بسیج دانش آموزی برای تدارک این برنامه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی