اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شهدا مدال طلای الهی را بواسطه وظیفه شناسی کسب کرده اند.

یادواره آبروی کوچه ، افتخار محله یادبود  شهید علی اکبر خمسه از شهدای روستای امیر آباد بخش خرقان شهرستان زرندیه با حضور فرمانده سپاه زرندیه ، اقشار مختلف مردم ، مسئولین محلی و جهادگران بسیجی حاضر در اردوهای جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) در مسجد جامع روستا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جمالی با بیان اینکه بزرگان همیشه مرگ خود را شهادت در راه خدا خواسته اند خاطر نشان کرد : شهدا به وظیفه خود عمل کردند و مدال طلای الهی را بواسطه این وظیفه شناسی کسب کرده اند.

ایشان با اشاره به اینکه باید ویژگی های شهدا را در خود نهادینه کنیم یادآور شد : یکی از این ویژگی ها خدمت به محرومین است که حضور بسیجیان در اردوهای جهادی تداعی کننده اخلاص و ، ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان است.

این کارشناس مذهبی شهدا را نتیجه زندگی برگرفته از تعالیم الهی دانسته و به ایمان و اخلاص ایشان در تمامی مراحل زندگی به ویژه دوران جنگ اشاره و روحیه شهادت طلبی و ولایت پذیری شهدا را ستودنی دانست.

حجت الاسلام جمالی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه هر ایرانی آزاده این است که قدردان رشادت های جوانان و ایثارگرانی باشد که از جان خود گذشتند تا در مقابل تجاوزهای دشمن ایستادگی کنند.

وی خاطر نشان کرد: ایستادگی مردم در مقابل دشمنان، چه در زمان 8 سال دفاع مقدس و چه امروز که تحریم های ناعادلانه ای را علیه ملت ما وضع می کنند، نعمتی بزرگ، حقیقتی انکارناپذیر و رمز موفقیت ملت ماست.

مداحی برادر سعید رحیمی و اهدای لوح سپاس به خانواده شهید از سایر برنامه های این محفل معنوی بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۴
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی