اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

برگزاری اولین یادواره 13 شهید والامقام روستای دستجرد

به همت بسیجیان خادم الشهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) اولین یادواره 13 شهید والامقام روستای دستجرد در جوار شهدای والامقام این روستا برگزار گردید.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه محترم شهر مامونیه با بیان اینکه خاطرات هشت سال دفاع مقدس گنجینه گران بهایی برای کشور ست اظهار داشت : خاطرات جنگ در هشت سال دفاع مقدس باید برای نسلی که جنگ را ندیده اند، بازگو شود تا نسل های بعدی نیز از رشادت ها و شهامت های دلیرمردان ایرانی آگاه شوند.

امام جمعه محترم شهر مامونیه عمل به توصیه ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را از جمله مهمترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمنان عنوان کرد و ادامه داد: صرف گوش دادن به این رهنمودها کفایت نمی کند اما جای تاسف است که در پاره ای از موارد نه تنها به فرمایشات معظم له عمل نمی کنیم حتی خوب گوش نیز نمی دهیم که این برای جامعه ما خسران به بار می آورد.

ایشان با بیان اینکه ملت ایران به خدا تکیه دارد، اضافه کرد: ملت ما با این پشتوانه و با ایمانی راسخ مصمم تر از گذشته در برابر استکبار ایستاده و تا زمانی که رزمندگان اسلام در قالب سپاه و بسیج و نیروهای مقاومت فعالیت دارند، دشمن به طور یقین نمی تواند به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی با تاکید بر اینکه همه کوشش و تلاش دشمن در کنار سرمایه گذاری های فراوان، برای افزایش شکاف بین نسل امروز و دیروز است هوشیاری مردم و مسئولان را خواستار شد و افزود: این فاصله بین نسل پدران و فرزندان، از طریق برگزاری آئینی چون یادواره شهدا، راهیان نور، عاشورای حسینی و ماه مبارک رمضان کمتر می شود.

ابراهیمی با برشمردن اهداف شهدا در رسیدن به آرمان های شهادت، گفت: نخستین خصوصیت شهدا، ولایت مداری و ولایت پذیری است. وی با اشاره به عظمت و برزگی شهدای انقلاب اسلامی، تاکید کرد: امروزه عزت و افتخاری که ایران به عنوان قدرتمند ترین کشور مقابله کننده با ظلم در جهان دارد، مدیون خون شهدا است.

قرائت قرآن توسط برادر بسیجی صفری ، خیر مقدم گویی جناب سرگرد علیپور و روضه خوانی ذاکر آل الله حاج علی تیموری از سایر برنامه های این مراسم معنوی بود و در پایان حاضرین با حضور در مزار شهدا ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۸
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی