اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سالروز ورود آزادگان ، روز تجدید عهد بسیجیان زرندیه با همرزمان شهید آزادگان

سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه پس از جلسه ستاد راهیان نور غرب کشور شهرستان زرندیه در راستای نشر و گسترش فرهنگ رشادت و ایثار و نهادینه سازی این فرهنگ در بین افراد جامعه در گفتگویی کوتاه با روابط عمومی سپاه شهرستان زرندیه ، از اعزام کاروان راهیان نور شهرستان زرندیه به یادمان های شهداء و مناطق عملیاتی غرب کشور در استان های کرمانشاه و ایلام خبرداد.

 فرمانده سپاه زرندیه با بیان اینکه زمان برگزاری اردوهای راهیان نور 3 روز است و بیشتر یادمان ها و مناطق عملیاتی استان ایلام و کرمانشاه مورد بازدید زائران قرار می گیرد خاطر نشان کرد : تاریخ اعزام این کاروان پنجشنبه 26 مرداد ماه همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است.

محمد مهجوری با تاکید برپربار کردن اوقات فراغت بسیجیان و برخورداری از مصاحبت خانواده در سفر گفت: بازدید از مناطق عملیاتی غرب را برای بسیجیان وخانواده‌های محترمشان برنامه‌ریزی کرده ایم.وی ادامه داد: راهیان نور بهترین شیوه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است و می طلبد نسل‌های جدید به صورت میدانی و فیزیکی از صحنه‌های نبرد و مناطق عملیاتی بازدید حضوری داشته باشند.

ایشان هدف از برگزاری این اردوها را احیای فرهنگ حماسه، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشناکردن نسل جوان با دوران دفاع مقدس برشمرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی