اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۳۵

مقدماتی برای میهمانی بهشتیان

برگزاری سلسله جلسات یادواره شهدا

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه عنوان کرد : به منظور برگزاری هر چه بهتر مراسم یادواره شهدای شهرستان جلسه کمیته اجرایی مراسم یادواره ی شهدا شهرستان با حضور مسئولین لشکری و کشوری در محل برگزاری جلسات سپاه شهرستان برگزار گردید .

در این جلسه که با حضور مدیران نهاد های مختلف شهرستان و جمعی از فعالین کانون های فرهنگی برگزار گردید ، حاضرین ضمن تبادل دیدگاه ها در خصوص اجرای مناسب این مراسم ، هماهنگی های نهایی را در آستانه اجرای این مراسم انجام دادند .

سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه ضمن تشکر از حضور مدیران در این سلسله جلسات به منظور تعامل و هماهنگی  برای اجرای هر چه بهتر این مراسم  با شکوه شهرستانی اظهار داشتند:  شهدا  ولی نعمتان مادی و معنوی این مرز  و بوم هستند و تلاش وافر در پاسداشت مقام شامخ این مردان الهی تنها جبران ذره ای از تلاش های این عزیزان هم نخواهد بود .

لازم به ذکر است دومین یادواره شهدای شهرستان زرندیه ، با سخنرانی آیت ا... سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و با مداحی و روایتگری حجت الاسلام والمسلمین وافی از موسسه روایتگران نور قم سه شنبه در مورخ 7/شهریور/96 و مصادف با سالروز شهادت امام باقر (ع) در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) شهر مامونیه راس ساعت 16:30 برگزار می گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی