اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دانش آموزان شهرستان زرندیه اولین زائران سرزمین های نور

سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با اعلام خبر اعزام حدود 200 تن از دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان زرندیه به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور به عنوان اولین کاروان دانش آموزی در سال 96 و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان خاطر نشان کرد: هدف اصلی راهیان نور دانش‌آموزی، آشنا کردن دانش آموزان با ایثار و گذشت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است. وی تاکید کرد: نیاز است که دانش‌آموزان به عنوان نسل های امروزی، پرده از اسرار و رازهای دوران دفاع مقدس بردارند و لازمه آن، حضور در مناطق جنگی است.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با بیان اینکه لازم است فرهنگ جهاد و شهادت در بین دانش‌آموزان نسل به نسل و سینه به سینه امتداد داشته باشد چرا که تنها جنگی که یک وجب از خاک کشور جدا نشد در زمان دفاع مقدس بود. وی در ادامه افزود : به پیروی از مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند :«زنده نگهداشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست» ما نیز با اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی قصد داریم یاد و خاطرات شهدا و هشت سال دفاع مقدس را به نسل هایی که رنگ و بوی جنگ را ندیده اند انتقال دهیم.

مهجوری در انتها یادآور شد  بازدید از مناطق عملیاتی والفجر 8، اروند کنار، شلمچه، فتح المبین، معراج الشهدای اهواز و شرکت در رزمایش فرهنگی شبانه از جمله برنامه های این اردوی 3 روزه است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی