اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

افتتاح پروژه آب‌رسانی به 14 روستای زرندیه تا پایان امسال /استمرار فعالیت گروه‌های جهادی در روستای اسماعیل‌آباد کوچکلو برای محرومیت‌زدایی

خادم جبهه جهادی منتظران خورشید گفت: پروژه آب‌رسانی به 14 روستای محروم زرندیه استان مرکزی با همکاری بسیج و به همت سازمان عشایری تا 22 بهمن افتتاح خواهد شد.

اسماعیل احمدی خادم جبهه جهادی منتظران خورشید در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی در روستای اسماعیل‌آباد کوچکلو از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم زرندیه گفت: جبهه جهادی منتظران خورشید از دو سال گذشته در 14 روستای محروم شهرستان زرندیه استان مرکزی مستقر و خدمات محرومیت‌زدایی را به مردم این منطقه ارائه کردند.

وی افزود: متاسفانه به رغم هم مرز بودن این روستاها با استان‌های تهران، البرز، مرکزی و قزوین، فاقد هرگونه امکانات اساسی از جمله در حوزه راه ارتباطی هستند.

خادم جبهه جهادی منتظران خورشید تصریح کرد: این روستاها فاقد فضای آموزشی مناسب بوده و حتی مدرسه راهنمایی و دبیرستان هم ندارد.

احمدی نداشتن امکاناتی نظیر مسجد و آب شرب را از دیگر محرومیت‌های این روستاها بیان کرد و گفت: با همت گروه‌های جهادی در مدرسه اسماعیل‌آباد کوچکلو مسجدی در این روستا ساخته شد. این روستاها فاقد امکانات رفاهی در حوزه ارتباطی و بهداشتی هستند تا جایی که آب شرب، گاز، تلفن و خانه بهداشت هم ندارند و در یک جمله در عمق محرومیت قرار دارند.

وی افزود: خوشبختانه پس از ورود گروه‌های جهادی و مجموعه سپاه و بسیج در این مناطق، اقدامات شایسته‌ای در بخش محرومیت‌زدایی صورت گرفته است و دولت هم پای کار آمده و استانداری و سازمان عشایری هم اقدامات خوبی را در منطقه در حال انجام هستند.

خادم جبهه جهادی منتظران خورشید تصریح کرد: آب‌رسانی به همت سازمان عشایری در حال انجام است و ان شاءالله تا 22 بهمن این پروژه افتتاح خواهد شد. همچنین در حوزه راه‌های ارتباطی، دو سوم راه اخترآباد به سمت زاویه آسفالت شده است و در حال ساخت مدرسه در این روستا هستیم.

احمدی از فعالیت و حضور تیم‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی در این روستاها گفت و خاطرنشان کرد: خدمات رسانی با حضور متخصصین پزشکی در رشته‌های تخصصی در این مدت در حال انجام است. همچنین کلاس‌های متعدد فرهنگی، آموزشی و ورزشی نیز در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: چنانچه مشکلات موجود در بخش زیرساخت‌های عمرانی و اساسی رفع شود، در حوزه اقتصاد هم به طور قطع می‌توانیم اقدامات موثری را انجام دهیم. ما هرگز ناامید نیستیم و امیدواریم بتواینم این امید را به دولتمردان و مردم هم منتقل کنیم.
 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۶
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی