اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

الگو قرار دادن سیره پیامبر، کارآمدترین راهکارها برای تحقق وحدت اسلامی

حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت پیام آور خوبی ها و خاتم الانبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند برومندشان ، ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام صادق (ع) با بیان اینکه پیامبر اعظم (ص) اسوه کامل در تمامی ابعاد زندگی می باشد تاکید کرد: طبیعی است که الگو قرار دادن سیره آن حضرت، برای مسلمانان امروز نیز، کارآمدترین راه کارها را برای تحقق وحدت اسلامی، ارایه می نماید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه با اشاره به اینکه مراد از وحدت امت اسلامی این است که مسلمانان در کنار حفظ مذاهب خودشان بر محور مشترکات دینی مثل توحید، قرآن، پیامبر اعظم (ص) و سنت و سیره نبوی در برابر خطراتی که اصل اسلام و جامعه مسلمانان را تهدید می کند، هم بستگی و همدلی داشته باشند و از اختلاف های گوناگون مذهبی، سیاسی، نژادی، زبانی و... که موجب وهن و سستی امت اسلامی می شود، دوری کنند.خاطر نشان کرد: حفظ و تقویت وحدت در راستای مقابله با توطئه های دشمنان دین اسلام نیاز امروز امت اسلامی است و مسلمانان با رجوع به تاریخ کشورهای اسلامی دریابند که دشمنان اسلام و مسلمین بخصوص آمریکا قابل اعتماد نیستند.

اکبر قنبری به ضرورت توجه و تقویت وحدت میان امت اسلامی اشاره نمود و اظهار داشت: مسئله وحدت امری است که در دین مبین اسلام به آن تاکید ویژه ای شده و نیاز امروز امت اسلامی به وحدت و برادری در مقابل دشمنان اسلام امری ضروری و بسیار مهم است.

 این کارشناس مذهبی با بیان وضعیت کنونی مسلمانان درکشورهای اسلامی غرب آسیا و دیگر کشورهای جهان افزود: مسلمین می بایست با نگرش درست و تحقیق در تاریخ اسلام و مسلمین دردها و رنجهای مسلمانان و طوطئه هایی  را که از سوی دشمنان دین بر سر آنها آمده درک کرده و به دسیسه های آنان از جمله اختلاف افکنی ها دامن نزنند.

 حجت الاسلام اکبر قنبری خاطر نشان کرد: نباید هیچ گاه  از این مسئله غافل بود که دشمنان دین بخصوص آمریکا  قابل  اطمینان نیستند ، زیرا که  همیشه از پشت به اسلام و مسلمین خنجر زده است و امروز نیز با همکاری و همراهی دستنشاندگان خود در نقاط حساس دنیای اسلام را هدف قرار داده است.

وی افزود: پیامبر اعظم (ص)، وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان ها و مکان ها دانسته است و برای برپایی و تحقق بخشیدن آن، تلاش های فراوانی نموده اند به گونه ای که اقتدار و عزت جامعه نو پای اسلامی در عصر رسالت، برآیند وحدت و راه کارهای ارایه شده از سوی پیامبر خاتم (ص) بوده است.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۴
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی