اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

مقابله با اعتقادات شیعه خون ملت حسینی ایران را به جوش آورد.

یکی از پیچیده ترین و دقیق ترین طرح های دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران براندازی نرم و انقلاب رنگی بود که در سال 88 در ایران به کار گرفته شد که البته این جنگ نرم ماحصل 10 تا 15 سال برنامه ریزی بوده است از این رو در وهله اول دست به طراحی سناریوی براندازی نظام اسلامی از طریق انتخابات نمود و اسم رمز این سناریو در آشوب های پس از انتخابات را تقلب انتخاب کرد و سپس با ورود به فاز عملیاتی و اردوکشی های خیابانی مرحله اصلی فتنه خود را راه اندازی کرد.

با ادامه فتنه گری غرب و بویژه آمریکا در ابعاد مختلف از جمله حمایت های مالی و علی الخصوص تبلیغات رسانه ای به نفع جریان فتنه و تهاجم علیه نظام و دولت کار به مقابله با مقدسات اسلام و اعتقادات شیعه رسید و این حرکت اشتباه استراتژیک برنامه ریزان این انقلاب رنگی در کشور بود که خون ملت حسینی ایران را به جوش آورد و موجبات شکست این نقشه شوم را فراهم کرد.

 حوادث سال 88 نشان داد که دشمن به طور مستمر در حال برنامه ریزی است و یک لحظه دست از دشمنی با این نظام و انقلاب اسلامی که باعث امید مستضعفان عالم است برنخواهد داشت و حماسه 9 دی واکنشی هوشمندانه به نقشه ها ، برنامه ها و اقدامات جبهه معاند نظام اسلامی بود که با بصیرت و درک سیاسی صحیح افکار عمومی که مردم را به حضور تمام عیار برای دفاع از نظام اسلامی و ولایت در نهم دی ماه به صحنه آورد و این روند جنگ نرم را متوقف کرد و 9 دی نشان داد که پیوند عمیقی بین ولایت فقیه و مردم وجود دارد که این پیوند به هیچ وجه از هم جدا نخواهد شد تا انشاءا... این پرچم انقلاب به دستان امام زمان(عج) برسد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۵
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی