اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۰۹ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۲۰

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه

همراهی پاسداران و بسیجیان جهت کمک به گرفتاران در برف و کولاک

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه شهرستان زرندیه باتوجه به بارش سنگین برف در برخی محورهای مواصلاتی تصریح کرد : پس از دریافت خبر گرفتار شدن مردم در برف گروه های مختلفی از جمله پاسداران و بسیجیان به مناطق مربوطه جهت رهایی و کمک به مردم گرفتار در مناطقی که تحت تاثیر کولاک قرار گرفته بودند؛ اعزام شدند.

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به گرفتاری تعدادی از هموطنانمان در آزاد راه تهران ساوه و در دو بخش از آزاد راه ، یکی در نزدیکی شهر مامونیه مرکز شهرستان و دیگری در نزدیکی شهر پرندک خاطر نشان کرد: هرچند امدادرسانی به مسافران و اسکان آن ها در برخی از مساجد شهرستان با فداکاری انجام شد، اما غافلگیری دستگاه‌های مرتبط و پیش‌بینی نکردن چنین وضعیتی برای بزرگراه‌ها بیانگر ضعف مدیریت در خدمت‌رسانی به مردم است.

حسین روح افزا در ادامه ضمن تشکر از شهرداری شهرهای مامونیه و پرندک جهت تهیه خوراک برای مسافران گرفتار در مسیر که از استان های کردستان و همدان عازم تهران بودند یادآور شد ضمن تهیه پتو و لوازم گرمایشی ، این عزیزان در مساجد صاحب الزمان شهر مامونیه و نمازخانه شهرداری پرندک اسکان داده شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی