اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

عدم خودباختگی در برابر غرب ضروری است.

به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر فرمانده سپاه زرندیه سرهنگ پاسدار حسین روح افزا ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ا... دهه مبارک فجر با بیان اینکه مردم ایران با سلاح ایمان خود توانستند در مقابل اسکتبار، ایستادگی کنند و نهال انقلاب را امروز به درختی تنومند تبدیل کنند خاطر نشان کرد : مهم ترین هدف برگزاری مراسمات ایام دهه فجر انتقال مفاهیم و ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری به نسل جوان است که با تلاش و کوشش مسئولین و اجرای برنامه ها انشاالله در انجام این مهم موفق خواهیم شد.

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا حفظ وحدت و عدم خودباختگی در برابر غربیان را در عصر کنونی بیش از پیش لازم و ضروری دانسته و  با اشاره به موضوع این نشست و اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی برای کشور اسلامی ایران گفت:دشمن در تلاش است که این واقعه را در اذهان مردم کم رنگ ساخته و آنان را به سوی بی تفاوتی به بهار انقلاب سوق دهد.

فرمانده سپاه زرندیه در ادامه به نقش والای شهدا از صدر انقلاب تا به حال اشاره کرد و بیان داشت، ما باید پاسدار ارزش های شهدا در جامعه امروزی باشیم و در این ایام از نقش ارزنده آنها به نیکی یاد نماییم.

سرهنگ حسین روح افزا مجمع بسیج شهرستان ، همایش تشیع لندنی ، سلسله نشست های بصیرتی ،  رژه موتورسواران بسیجی ، نواختن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان ، گلباران و عطر افشانی گلزار شهدا ، یادواره های شهدا ، اکران فیلم قائم مقام را از جمله برنامه های بسیج در دهه مبارک فجر اعلام نمود.

وی در پایان ضمن گرامیداشت تقارن دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه  افزود:انتظار می رود مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان زرندیه با حضور حماسی خود در ۲۲ بهمن ماه که نماد اقتدار جمهوری اسلامی است مثل همیشه ولایت مداری و انقلابی بودن خود را مثل سالهای گذشته به اثبات برسانند .

لازم به ذکر است که برای دهه ی فجر انقلاب اسلامی در شهرستان زرندیه قریب به 80 برنامه تدارک و برنامه ریزی شده که اهم آنها به اطلاع مخاطبان ارجمند خواهد رسید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی