اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

رهایی اصول و ضایع کردن آن یکی از عوامل اساسی برای سقوط حکومت هاست.

یادواره 16 شهید گلگون کفن روستای ولایت مدار حسین آباد شهرستان زرندیه همزمان با دهه مبارک فجر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، جانبازان و مسئولین شهرستانی برگزار شد  .

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نورایی کارشناس مسائل سیاسی با بیان عواملی که باعث سیر قهقرایی حکومت ها می شوند از بیان امیرالمومنین حضرت علی (ع) در نهج البلاغه تصریح کرد: رهایی اصول و ضایع کردن آن یکی از عوامل اساسی برای سقوط حکومت هاست.

ایشان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب عامل دوم سیر سقوطی حکومت ها را تمسک به فروع و اصل شدن اموری دانست که اهمیت بالایی ندارند و پیگیری چنین اموری باعث می شود تا مسائل و مشکلات اقتصادی مردم همچون آتش زیر خاکستر عمل کند و روزی چون زخم و دمل چرکینی سر باز کند.

این کارشناس مسائل سیاسی روی کار آمدن انسان های پست و فرومایه و افرادی که از کرامت انسانی  بویی نبرده اند را عامل دیگری بر سیر نزولی حکمت ها دانست و یکی از عواملی که در صدر اسلام و پس از نبی مکرم اسلام جامعه اسلامی دچار مشکل شد را به قدرت رسیدن افرادی دانست که صلاحیت اداره حکومت اسلامی را نداشتند؛ عنوان کرد و افزود: امروز به برکت خون دادن شهدا برخی از کسانی که بر مسندهای انقلاب اسلامی تکیه داده اند کسانی اند که از دور هم در انقلاب اسلامی دستی بر آتش نداشته اند .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی