اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 امام جمعه محترم شهر زاویه حجت الاسلام والمسلمین حسن باقری:

تکریم از مقام شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است

مراسم معنوی شبی با شهدا به مناسبت بازگشت پیکر شهید ابولفضل رنجبر به وطن، با حضور امام جمعه زاویه، فرماندار و فرمانده سپاه جمعی دیگر از مسئولان شهرستان زرندیه در مسجد جامع شهر زاویه برگزار شد.

در این مراسم امام جمعه محترم شهر زاویه حجت الاسلام والمسلمین حسن باقری گفت: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است و شهدا با تاسی از اعمال و رفتار امام حسین(ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی، شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

حجت الاسلام حسن باقری در مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده «ابوالفضل رنجبر» برگزار شد، اظهار کرد: شهدا در عمل نیز اثبات کردند که در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی و حماسه ای جاوید آفریدند.


وی افزود: تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مایه ی بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین‌المللی بر قله‌های رفیع افتخار ایستاده است.

فرماندار شهرستان زرندیه در این آیین گفت: خداوند را شاکریم که بار دیگر شهرستان زرندیه عطر وبوی شهید وشهادت گرفت.محمد کردی بیان کرد: پاسداشت و حراست از آرمان ها و عقاید شهیدان و ایثارگران وظیفه شرعی و انقلابی ماست.

وی بیان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون جان فشانی ها و دلارمردی های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی است که جان خود را بدون چشم داشتی برای مانایی وطن فدا کردند.

کردی تصریح کرد : فردا با حضور حماسی و شکوه آفرین در مراسم تشییع و تدفین شهید رنجبر بار دیگر تجدید بیعتی با شهدا وامام شهیدان شکل می گیرد.وی افزود: شهدا چشم و چراغ این کشورند و پایداری و صلابت امروز درخت انقلاب اسلامی به واسطه خون پاک شهدا و پایمردی ایثارگران است.

شهید ابوالفضل رنجبر در سال 1341 در شهر زاویه دیده به جهان گشود و در تاریخ هجدهم شهریور 64 درمنطقه عملیاتی حاج عمران به خیل دوستان شهید خود پیوست که پیکر این شهید بزرگوار بعداز گذشت 31 سال در سال 93 ،طی تفحصی کشف شد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی