اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

روز قدس فرصت استثنایی برای نشر ماهیت رژیم صهیونیستی

روز قدس تجلی زنده بودن و هشیاری و حضور با اراده یک ملت در عرصه دفاع از حقانیت مظلوم است که همواره سیلی به چهره های خبیث دشمنان این مرز و بوم می کوبد.

روز قدس مایه امید مظلومان به آینده و موجب یاس و ناامیدی دشمنان مستکبر است. حضور گسترده مردم با سلایق و جناح های مختلف در راهپیمایی روز قدس نه تنها فضای داخل کشور را بلکه فضای منطقه ای و بین المللی پیرامون کشور عزیزمان ایران را می تواند تحت تاثیر قرار دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۵
روابط عمومی زرندیه

پاره تن اسلام ، روزی به اسلام برخواهد گشت.

همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه طی یادداشتی این روز را گرامی داشتند ؛ که متن کامل آن به شرح ذیل می باشد:

 روز قدس یادگاری به جا مانده مهم و برجسته از امام راحل است که این روز نشان دهنده این است که همواره یاد و خاطره ملت فلسطین و قبله اول مسلمانان جهان در بین تمام مسلمانان آزاد اندیش زنده است و دنیای اسلام دست از حمایت مردم مظلوم فلسطین دست نخواهد کشید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۳
روابط عمومی زرندیه

روز قدس روز اسلام و فریاد بیداری و مقاومت اسلامی

حمد و سپاس بی کران خداوند سبحان را که به ما توفیق داد تا با درک ماه مبارک رمضان و لیالی نورانی قدر ، به یمن میراث گرانقدر و تاریخ ساز حضرت امام خمینی (ره) با حضور حماسی و با شکوه ملت شریف شهرستان زرندیه در آزمون سترگ و آوردگاه بزرگ «روز جهانی قدس» نمایش دشمن شکن حمایت ملت ظلم ستیز ایران اسلامی از آرمان قدس شریف و انتفاظه ملت مظلوم فلسطین را در معرض دید جهانیان قرار خواهیم داد و با مشت های گره کرده بار دیگر نابودی رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از جبهه سلطه و استکبار و جاهلیت مدرن را فریاد خواهیم زد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۹
روابط عمومی زرندیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۸
روابط عمومی زرندیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۶
روابط عمومی زرندیه

در عملیات دیشب سپاه علیه تروریست‌های تکفیری در سوریه موشک‌های ذوالفقار و قیام شلیک و به منطقه دیرالزور اصابت کرد.

جزئیات حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در سوریه /شلیک «قیام» و «ذوالفقار» توسط سپاه + فیلم کامل لحظات شلیک موشک ها و بازتاب بین المللی

در عملیات یکشنبه شب سپاه علیه تروریست‌های تکفیری در سوریه موشک‌های ذوالفقار و قیام شلیک و به منطقه دیرالزور اصابت کرد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۶ ، ۰۸:۳۸
روابط عمومی زرندیه

محفل انس با قرآن یادواره شهدای پاسدار شهرستان زرندیه

       سرگرد پاسدار محمد مهجوری با بیان خبر برگزاری اولین یادواره شهدای شهرستان تحت عنوان محفل انس با قرآن با بیان اینکه یادواره های شهدا که به برکت خون مقدس این عزیزان در گوشه و کنار این سرزمین اسلامی به دفعات برگزار می شود، نقش بسزایی در انتقال فرهنگ ناب دفاع مقدس به آحاد مردم بویژه نسل سوم و چهارم انقلاب دارد اظهار داشت : تصمیم گرفتیم جهت الگو سازی و آشنایی هر چه بیشتر با شهدای پاسدار شهرستان زرندیه ،  اولین یادواره شهدای پاسدار شهرستان را در ماه ضیافت الهی تحت عنوان محفل انس با قرآن کریم برگزار نماییم ، باشد که قدمی کوچک د ر راه ترویج فرهنگ ارزشمند ایثار و شهادت در جامعه داشته باشیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۲
روابط عمومی زرندیه

امام زاده سید منصور ، میزبان محفل انس با قرآن پاسداران زرندیه

در سومین پنجشنبه ماه مبارک رمضان و همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی (ع) و لیالی پرفضیلت قدر امام زاده سید منصور شهر مامونیه میزبان جمعی از فرمانده‌هان ، مسئولان ، کارکنان و نیروهای وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه جهت برگزاری محفل انس با قران کریم گرامی داشت شهدای پاسدار شهرستان زرندیه بود.

در این مراسم که با حضور کارکنان و سربازان این نهاد برگزار شد، قاریان شهرستانی و بین المللی به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۲
روابط عمومی زرندیه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۹
روابط عمومی زرندیه

رمضان ، اردوی معنوی یک ماهه

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی ، گفتگویی کوتاه را با فرمانده  سپاه زندیه ترتیب دادیم که ایشان در ابتدای سخنان خود  گفت: برنامه های اسلام، برای رسیدن انسان به خوشبختی و سعادت جاودانه تدوین شده است؛ سعادتی که گستره ای به پهنای دنیا و آخرت دارد. در این میان، روزه عبادتی است که در نیل بشر به سوی کمال و تعالی نقش بسزایی دارد.

محمد مهجوری افزود : با بررسی آیات روشن قرآن در می یابیم که روزه، برای رستگاری انسان و رهایی او از قید تن و توجه او به افق های تعالی واجب گردیده است. انسان خو گرفته با روزمرگی، در یک اردوی معنوی یک ماهه، رهایی از بند تن و زنگارزدایی از دل را با هم تجربه می کند، غلبه بر خواهش های دل را تمرین می کند و لذت آسمانی شدن را می چشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۲
روابط عمومی زرندیه