اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

روز قدس فرصت استثنایی برای نشر ماهیت رژیم صهیونیستی

روز قدس تجلی زنده بودن و هشیاری و حضور با اراده یک ملت در عرصه دفاع از حقانیت مظلوم است که همواره سیلی به چهره های خبیث دشمنان این مرز و بوم می کوبد.

روز قدس مایه امید مظلومان به آینده و موجب یاس و ناامیدی دشمنان مستکبر است. حضور گسترده مردم با سلایق و جناح های مختلف در راهپیمایی روز قدس نه تنها فضای داخل کشور را بلکه فضای منطقه ای و بین المللی پیرامون کشور عزیزمان ایران را می تواند تحت تاثیر قرار دهد.

راهپیمایی روز جهانی قدس از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری برای هم دردی با مردم مظلوم فلسطین است مردم خداجو و روزه دار زرندیه نیز در روز قدس بار دیگر با تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس نشان می دهند.

روز قدس روز وحدت مسلمین است که مانند یک دژ پولادین و به تعبیر قرآن «کانهم بنیان مرصوص» در مقابل استکبار می ایستد و به ندای «هل من ناصر ینصرنی » مسلمانان مظلوم جهان در برابر دژخیمان لبیک گفته و می تواند فرصت استثنایی برای نشر حقیقت و ماهیت رژیم صهیونیستی در این برحه حساس باشد.

روز قدس روزی است که خروش فریادهای سرشار از بغض، کینه و نفرت مسلمانان در اقصی نقاط جهان، همچون صاعقه بر پیکر پوشالی اشغالگران قدس فرود آمده و طلوع خورشید فتح و ظفر در سرزمین غارت شده زیتون و نابودی و اضمحلال صهیونیسم سفاک را نوید می دهد.

روز قدس روز فریاد مسلمانان برسر استکبار جهانی و روز وحدت و پیوند امت بزرگ اسلامی است . استکبار جهانی در راستای هدف شیطانی خود در براندازی اسلام با ایجاد مولودی نامشروع در منطقه همچون اسرائیل ناپاک جبهه اسلام ستیزی را به‌وجود آورد و در اجرای این نیت ابلیسی بیش از هفتاد سال است از هیچ جنایت ضد انسانی کوتاهی نکرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی