اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سردار حسین رضا صادقی در یادواره 34 شهید روستای صدر آباد زرندیه :

فاصله از شهدا و راه آنها برابر است با وارد شدن به شاه راه ضلالت و گمراهی

سردار حسین رضا صادقی در یادواره 34 شهید روستای صدر آباد زرندیه گفت: امنیت و آرامش کشور مدیون جانفشانی شهدا،جانبازان و ایثارگران است که درشرایط سخت همواره از آب و خاک میهن اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه شهدا زنده و جاویدند و آثار و برکات این سرفرازان تا ابد در قلوب ملت ایران ماندگار است، اظهار کرد: شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و امروز مدیریت نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه و جهان در اثر جان فشانی های این دلاور مردان است.

سردار صادقی با بیان این نکته که تمام پیروزی های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه های حق علیه باطل با اراده امام بود به بصیرت امت اسلامی اشاره کرد و گفت: امت ما در گذر این انقلاب در صحنه های مختلف با بصیرت و موفقیت مسیر را پشت سر ولایت فقیه طی کردند. وی در ادامه به دوران زعامت مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: امروز در جای جای جهان اسلامی به وجود چنین رهبر و چنین نظامی غبطه می خورند.

وی خاطر نشان کرد که تشخیص دقیق صحنه ها و پیگیری با بصیرت حوادث امروز نظام و جهان از وظایف امروز ماست و ما باید قدردان آن ستاره های درخشانی باشیم که به عنوان راهنمای ما هستند ؛ (یعنی شهدا) باشیم و هر چه از آنها و راه آن عزیزان فاصله بگیریم وارد شاه راه ضلالت و گمراهی می شویم چرا که شهدا خون خود را دادند تا افرادی که در خواب جهالت هستند را بیدار و هشیار کنند.

وی اضافه کرد: یاد شهدا و پیروی از آرمان های انقلابی و اعتقادی این سفرکردگان از اصول مهم در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است و موفقیت و توفیق در میدان های سخت، به واسطه مقام شهدا و ایثار و از خودگذشتگی جانبازان و زرمندگان است.

سردار صادقی گفت: محاصره و تحریم های اقتصادی و نظامی حرف جدیدی نیست و ملت بزرگوار و انقلابی کشور همواره در همه حال پشتیبان کشور و نظام بوده اند.

مسئول بازرسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه بیان کرد: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خود را بر علیه ایران آغاز کردند و مردم همیشه در صحنه و انقلابی کشورمان، از همان ابتدا در حال مقاومت وایستادگی بوده اند.

این مقام مسئول در سپاه اظهار کرد: هزینه های زیادی را صرف جنگ و انقلاب کردیم ولی درعوض ارزش های ماندگاری مانند عزت نفس، شرف وایمان و اقتدار را به دست آورده ایم که تا قیامت ماندگار است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی