اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نامه به رهبری با قصد تهدید و آشوب

همزمان با فرا رسیدن یوم ا... نهم دی نشست روشنگری با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه حجت الاسلام اکبر قنبری در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج تزکیه یک خواهران و در مکان همین پایگاه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه به نقش فتنه‌گران در جریان فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: در جریان فتنه دشمنان خارجی و برخی خواص داخل هر کدام نقشی خاص برای تخریب نظام و ولایت فقیه به عهده داشتند.

حجت الاسلام قنبری تقدس‌نمایی، اردوکشی و طیف‌بندی خواص را از شباهت‌های موجود بین فتنه ۸۸ و غائله جمل عنوان کرد و گفت:‌ در جمل شتر زن پیامبر را مقدس کردند و در اینجا رنگ سبز را، در جمل برابر حاکمیت حق اردوکشی کردند و در ۸۸ در خیابان‌ها شاهد اردوکشی بودیم، در غائله جمل خواص به چهار دسته تقسیم شدند که در ۸۸ هم شاهد طیف‌بندی خواص بودیم.

وی به نامه یکی از شخصیت ها و خواص کشور به مقام معظم رهبری اشاره کرد و  گفت : این نامه را به قصد خط دادن به آشوب‌گران و تهدید به آشوب و التهاب با لفافه «آتشفشان سینه‌های سوزان» به رهبر انقلاب نوشته شد که این نامه  مثل بنزینی بود که بر آتش التهابات ریخته باشند.

اکبر قنبری در بخش دیگری از سخنان خودبه بصیرت مردم در حماسه نهم دی ماه اشاره کرد و گفت: اگر در سال ۸۸ بصیرت مردم وجود نداشت و خواص مردود ، موفق می شدند امروز چیزی به نام جمهوری اسلامی وجود نداشت و لذا لازم است که خواص نقش خود را انجام دهد و همانند ابوهریره نباشند که نماز خود را با امام علی(ع) می خواند و ولی همسفره معاویه بود و از غذاهای چرب سفره وی تناول می کرد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه تاکید کرد: تجربه فتنه ۸۸ نشان داد که خواص به نقش خود در بزنگاه ها عمل نکردند؛ وگرنه در شرایط عادی مشکلی وجود ندارد که بخواهند اقدامی کنند. برخی از خواص در فتنه ۸۸ فاقد بصیرت بودند در حالی که مردم یگ گام جلوتر از آنها عمل کردند و با بصیرت به رهبر خود اقتدا کردند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۲
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی