اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دفاع مقدس ، تبلور تحقق تفکر بسیجی توسط رزمندگان

180 دانش آموز دختر مقطع متوسطه دوم شهرستان زرندیه در قالب 4 اتوبوس راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان شدند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه شهر مامونیه در مراسم بدرقه این دانش آموزان که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان زرندیه در سالن ورزشی دبیرستان شهید مطهری برگزار می شد ؛ اردوی راهیان نور را فرصتی برای ارائه گفتمان دفاع مقدس به نسلهای جدید دانست.

وی با بیان اینکه سفرهای راهیان نور موجب می‌شود تا بخشی از اهدافی که در مقابله با تهاجم فرهنگی مطرح است تامین شود، اظهار کرد: با یادآوری دوران دفاع مقدس، جوانان و نوجوانان جایگاه خویش را در نظام اسلامی بهتر بدانند و نسبت به گذشته در برابر تهاجم دشمنان انقلاب و اسلام قوی تر عمل کنند.

حسین ابرهیمی ، تفکر بسیجی که تبلور صادقانه از مقام ولایت است را در دوران دفاع مقدس از زیبنده‌ترین کارها دانست که توسط رزمندگان اسلام در دفاع از میهن اسلامی تحقق یافته است و تاکید کرد: راهیان نور، آینه ای تمام نما از رشادت ها و از جان گذشتگی های شهداست که به نسل امروز مخابره می‌شود. وی در ادامه افزود: اردوهای راهیان نور فرصت مناسبی برای پیوند فرهنگ دفاع مقدس با نسل چهارم انقلاب است.

لازم به ذکر است است در اولین مرحله از اردوی راهیان نور 200 دانش آموز پسر مقطع متوسطه در قالب 5 اتوبوس راهی بازدید از مناطق جنگی جنوب شدند و در مرحله دوم 180 دانش آموز دختر مقطع متوسطه در قالب 4 اتوبوس و از روز یکشنبه  تا سه شنبه راهی بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور شدند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

از زحمات برادر منصوری به دلیل اقدامات انجام شده  راهیان نور بسیا متشکریم.سفر معنوی بسیار حوبی بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی