اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فاطمه سبب خلقت افلاک است.

حضرت فاطمه (س) زنی بودند به سیمای خاکیان ، ولی برتر  از ملائک ؛ چرا که خلقتش از نور بود و بویش بوی بهشت . حضرت فاطمه (س) نام های بسیاری دارند که هر کدام دارای معانی و مفاهیم بلند و ملکوتی است . حضرت فاطمه (س) در خانه رسول خدا(ص) بزرگ شدند و با مجاهدت ها و تلاش های پیگیر تحت تربیت رسول مکرم اسلام به مقامات بلند معنوی دست یافتند به طوری که در ستایش او چندین آیه قران نازل شده است.

پیامبر اکرم(ص) بارها در سخنانش مقام و موقعیت والای فاطمه(س) را برای مسمانان بیان می کرد و می فرمود فاطمه سبب خلقت افلاک است و ملائکه الهی در خدمت او هستند. هر که او را بیازارد مرا آزار داده است . فاطمه من اهل بهشت است و در قیامت از شیعیانش شفاعت می کند .

فاطمه زهرا(س) در سوگ پدر بزرگوارش بسیار اندوهگین است و شب و روز به یاد پدر می گرید اما در این هنگامه مسئله غصب خلافت توسط گروهی پیش آمد که برای تثبیت خلافت خویش علی رغم سفارشات اکید رسول خدا(ص) در مورد دخترش به خانه حضرت فاطمه (س) هجوم آوردند و با تازیانه دست مبارکش را آزردند و پهلوی او را که برای دفاع از حریم ولایت به پا خاسته بود شکستند ، بر گردن شیر خدا ریسمان بستند ولی حضرت فاطمه (س) باز دست از فدا کاری و حمایت از ولایت بر نداشت و با همان حال به دنبال امیرالمومنین علی (ع) به مسجد رفت و با خطبه های بلند  والای خود دستگاه حاکم را رسوا کرد ولی امیرالمومنین و فاطمه زهرا با سربلندی و افتخار از این آزمایش بزرگ الهی خارج شدند و برای بقای اسلام در مقابل این همه ظلم و ستم از حقوق مسلم خود چشم پوشی کردند تا اسلام دچار تفرقه و دودستگی نشود و قبر فاطمه(س) تا قیامت تا قیام فرزند عزیزش حجت ابن الحسن مخفی بماند تا سندی زنده بر مظلومیت آن بانوی یگانه و گواهی بر ظلم و ستم قاتلین او باشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی