اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۳۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

حضور گروه های جهادی در مناطق محروم

 بیش از 80 بسیجی از بسیجیان پایگاه های مقاومت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) ضمن اعزام به مناطق  محروم شهرستان سعی کردند تا در حد بضاعت خود گرد و غبار محرومیت را از چهره مستضعفین جامعه با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب در یادمان شهدای شرق کارون که فرمودند : »آنچه که ملتها را، هم در تاریخ و هم در دوران خودشان، در میان ملت های عالم سربلند میکند، مجاهدت است، تلاش است » با مجاهدت ها و تلاش های خود بزدایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۷
روابط عمومی زرندیه
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۴۰
روابط عمومی زرندیه

عملی کردن اقتصاد مقاومتی ، وظیفه امروز

مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی با حضور فرماندهی محترم سپاه زرندیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه مقامات نظامی و انتظامی  مسئولین شهری و شهرستانی و ائمه جماعت و بسیجیان در جوار مزار شهدای شهر زاویه برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مرشدی با اشاره به خدمات خداپسندانه گروه های جهای گفت: در چند سال اخیر فرمایشات شیوای رهبر معظم انقلاب بر موضوع اقتصاد مقاومتی و تاکید بر این مبحث قرار گرفته و در این خصوص وظیفه ما عملی کردن عرصه های اقتصاد مقاومتی در بین مردم است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۳۴
روابط عمومی زرندیه

آغاز کلاس های طرح جوانه های صالحین

با همکاری معاونت صالحین و فرهنگی اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی(ره) و واحد فرهنگی مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم رسمی افتتاحیه کلاس های طرح جوانه های صالحین (اوقات فراغت تابستان) در محل مسجد برگزار گردید.

همه ساله معاونت های فرهنگی بسیج در طرح دوره تابستانه خود اقدام به برگزاری دوره های صالحین در رده های سنی مختلف می نمایند . امسال نیز طرح تابستانه جوانه های صالحین به هدف ارتقا سطح معنوی و ایمانی نونهالان بسیجی در دوران اوقات فراغت انها از درس ومدرسه اغاز شد .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۶
روابط عمومی زرندیه

انتخاب شورای پیشکسوتان جهاد و شهادت

به میزبانی فرماندهی سپاه ناحیه زرندیه جلسه شورای پیشکسوتان جهاد و شهادت این شهرستان به منظور انتخاب شورای پیشکسوتان این قشر برگزار شد.

فرماندهی سپاه ناحیه زرندیه در ادامه پیگیری های خود به منظور احیای برخی از قشر های راکد بسیج شهرستان همچون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت میزبان برخی از این بسیجیان در حسینیه ناحیه زرندیه بود . در این جلسه که مکمل چند جلسه قبلی برخی از اعضای این بسیج در دفتر فرماندهی بود ابتدا برخی از اعضای این قشر گزارشی از مشکلات موجود و برخی کاستی ها و همچنین برخی از دلایل رکود این قشر به فرماندهی سپاه ناحیه ارائه کردند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۱
روابط عمومی زرندیه

نام پیشوای ششم «جعفر»، کنیه‏اش «ابو عبدالله»، لقبش«صادق»، پدر ارجمندش امام باقر (علیه السلام) و مادرش « ام فروه» می ‏باشد.

میلاد امام
  مشهور میان مورخان و محدثان آن است که امام صادق (علیه السلام) در هفده ربیع‏الاول سال 80 و یا 83 قمری چشم به جهان گشوده است .محمد بن سعید روایت کرده که امام به هنگام وفات، هفتاد و یک ساله بوده است .ملاحظه می شود که این روایت با هیچکدام از دو احتمال 80 و 83 سازگار نیست؛ زیرا مورخان اتفاق نظر دارند که امام صادق (علیه السلام) در سنه 148 قمری وفات یافته است . بنابراین تاریخ تولد آن حضرت سه سال و یا سه سال و اندی پیش از سنه 80 باید باشد، و بدین ترتیب روایات وارده در میلاد امام را می ‏توان به سه گروه تقسیم کرد که قول میانه همان 80 سال است و شاید آن نزدیک به صحت باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۵
روابط عمومی زرندیه

همزمان با هفته تامین اجتماعی و بهزیستی و سالروز تاسیس شورای نگهبان مسئولین سپاه زرندیه با حضور در سازمان تامین اجتماعی ، اداره بهزیستی و دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شورای نگهبان شهرستان زرندیه ضمن تبریک این ایام به کارکنان این ارگان ها ، از این ادارات بازدید کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۴:۱۰
روابط عمومی زرندیه

روایتی از تاریخ دقیق تولد رهبر انقلاب از زبان معظم‌له+عکس

صحبت‌های آقا که تمام می‌شود، رئیس مرکز آمار اجازه می‌گیرد تا فرم سرشماری مربوط به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را پر کند؛ رهبر هم از او می‌پرسند: «کارت شناسایی هم که آوردید؟» و با خنده حضار و پاسخ مثبت عادل آذر، سرشماری آغاز می‌شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۲۲:۵۳
روابط عمومی زرندیه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۸
روابط عمومی زرندیه

شهدا مدال طلای الهی را بواسطه وظیفه شناسی کسب کرده اند.

یادواره آبروی کوچه ، افتخار محله یادبود  شهید علی اکبر خمسه از شهدای روستای امیر آباد بخش خرقان شهرستان زرندیه با حضور فرمانده سپاه زرندیه ، اقشار مختلف مردم ، مسئولین محلی و جهادگران بسیجی حاضر در اردوهای جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول(ص) در مسجد جامع روستا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین جمالی با بیان اینکه بزرگان همیشه مرگ خود را شهادت در راه خدا خواسته اند خاطر نشان کرد : شهدا به وظیفه خود عمل کردند و مدال طلای الهی را بواسطه این وظیفه شناسی کسب کرده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۲
روابط عمومی زرندیه