اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۳۷ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

بازی با احساسات مردم از شیوه های جنگ نرم دشمن

دوره تربیت و تعالی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی با حضور اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های مقاومت تابعه و با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا ساکی مدیر عقیدتی و نظارت حوزه برگزار گردید .

حجت الاسلام علیرضا ساکی مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی (ره) با اشاره به پیچیدگی های جنگ نرم و اهداف این نبرد ناجوانمردانه اظهار داشت : جنگ نرم به دنبال تغییر قالب‌های ماهوی جامعه و ساختارهای سیاسی است و در این جنگ، اعتقادات و باورها و ارزش‌های یک جامعه برای تغییر مورد هجوم قرار می‌گیرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۸
روابط عمومی زرندیه

اجازه دست درازی دشمن ، به امورات کشور را نخواهیم داد.

جلسه هماهنگی یوم الله 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

  سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده محترم سپاه زرندیه با بیان اینکه اجازه دست درازی دشمن به امورات کشور ایران اسلامی را نخواهیم داد گفت: همه ما سربازان رهبر انقلاب هستیم و نخواهیم گذاشت دوباره فتنه ای از سوی دشمن در ایران اسلامی برنامه ریزی شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۷
روابط عمومی زرندیه

شبکه های اجتماعی فرهنگ و اعتقادات را هدف قرار داده اند.

جلسه ی شورای عالی زنان با حضور اعضای کارگروه بانوان و سرکار خانم لعل رئیس کارگروه بانوان در حوزه مقاومت بسیج الزهرای خواهران برگزار گردید.

در این جلسه با توجه به اینکه  تلفن های همراه امروزه به بخش جدایی ناپذیری از زندگی نه تنها افراد بالغ و بلکه کودکان نیز تبدیل شده است. موضوعات تلفن همراه ،فضای مجازی و مزایا و معایب استفاده از فضای مجازی درسطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارها توسط اعضا ارائه گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۰
روابط عمومی زرندیه

فعالیت شبکه‌های اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ غرب

حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی میزبان اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های مقاومت تابعه در دوره تربیت و تعالی حوزه ای با سخنرانی سرگرد محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه و حجت الاسلام علیرضا ساکی مدیر عقیدتی و نظارت حوزه بود.

در این جلسه محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به کلید واژه جهاد کبیر که توسط مقام معظم رهبری مطرح گردیده به موضوع دشمن‌شناسی در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت:

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۵ ، ۱۴:۴۸
روابط عمومی زرندیه

عملیات نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت برای آزادسازی محله‌های شرقی که به مدت چندین سال در اشغال گروه‌های تروریستی به سرکردگی باند تروریستی جبهه‌النصره قرار داشت، با فتح آخرین قلعه تکفیری‌ها به پایان رسید و به این ترتیب دومین شهر بزرگ سوریه و پایتخت اقتصادی این کشور به طور کامل آزاد و پاکسازی شد.

پایداری همیشه جواب می‌دهد: «حلب» آزاد شد/ آزادی حلب نه با مذاکره بلکه با «مقاومت» و «ایستادگی» به دست آمد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۹:۳۱
روابط عمومی زرندیه

این یک فیلم تاریخی است ولی آیندۀ ما را و آنچه که امروز با آن درگیر هستیم را به ما نشان می‌دهد. بعید می‌دانم انسان هوشمندی بتواند از دیدن این فیلم صرفنظر کند. در عین حالی‌که جاذبه‌های بصری و هنری‌اش را حفظ کرده و جنبۀ سرگرم‌کنندگی نیز دارد، ولی برای انسان‌های محقق و اندیشمندان علوم سیاسی هم خیلی می‌تواند مفید باشد!

یتیم‌خانه ایران «فرافیلم» است؛ قابل مقایسه با فیلم‌های دیگر نیست!/ بعید می‌دانم انسان هوشمندی بتواند از دیدن این فیلم صرفنظر کند!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۲
روابط عمومی زرندیه

آیت الله علم الهدی: ناجوانمردی است که ناکامی خود در برجام را گردن رهبری بیندازید/ شما نتوانستید خطوط قرمز را رعایت کنید، حالا می‌گویید تمام قصه با نظر رهبری بوده؟

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۲۳:۵۳
روابط عمومی زرندیه

جامعه سالم نیازمند خانواده و مدرسه سالم

در راستای برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه ، دوره پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر ویژه دانش آموز با هدف آشنایی با تعریف انواع مواد، اختلالات حاصله وعوارض سوء مصرف مواد مخدر، آشنایی با عوامل زمینه‌ساز مصرف مواد و روش‌های پیشگیری و کاهش آسیب سوء مصرف مواد مخدر برگزار شد .

سرگرد پاسدارمحمد مهجوری ضمن تشریح اثرات و عواقب سوءمصرف مواد مخدر نقش والدین را در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر بسیار موثر و به عنوان محکم‌ترین و اصلی‌ترین پایگاه‌های تربیتی جوانان و نوجوانان عنوان نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۹:۳۵
روابط عمومی زرندیه

ویژگی های مبارک ترین پیوند

مراسم جشنی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) و حضرت خدیجه (س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدقدرت سعیدی (مدیرحوزه علمیه سفیران هدایت ساوه ) با موضوعات بازخوانی سبک زندگی خانوادگی حضرت خدیجه و حضرت رسول (س) ، تبیین مغایرت تجمل گرایی در ازدواج با دستورات دینی و ارتقا فرهنگ عمومی در خصوص نحوه انتخاب همسر و شاخص های آن  و چگونگی برگزاری مراسم  و تهیه جهیزیه در جمع خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج الزهراء در سالن همایش های حوزه علمیه کوثر ولایت شهرستان زرندیه برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۴
روابط عمومی زرندیه

 افزایش توانمندی از ابزارهای دفاعی در موقع بکارگیری

برگزاری دوره های عملی آمادگی دفاعی مدارس در راستای افزایش توان عملی دانش آموزان در زمینه های دفاعی کلاس های سلاح شناسی ، جنگ نوین، امداد و نجات ،اطفاء حریق ،پدافند غیرعامل ،جهت یابی و آشنایی با سیره شهدا و عقیدتی به عنوان زیر مجموعه درس آمادگی دفاعی در مدارس شهرستان زرندیه در حال برگزاری می باشد.

محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به اینکه این آموزش ها در قالب مهارت های سلاح شناسی به منظور افزایش توانمندی از ابزارهای دفاعی در موقع بکارگیری برگزار می شود اظهار داشت : برای ایجاد و حفظ صلح و امنیت و آرامش که نیاز تمام انسانهاست باید آماده‌ی دفاع بود، زیرا آمادگی برای دفاع عامل بازدارنده مهمی است که دشمنان را از تعدّی و تجاوز بازمی‌دارد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۵ ، ۱۹:۰۲
روابط عمومی زرندیه