اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بازی با احساسات مردم از شیوه های جنگ نرم دشمن

دوره تربیت و تعالی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی با حضور اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های مقاومت تابعه و با سخنرانی حجت الاسلام علیرضا ساکی مدیر عقیدتی و نظارت حوزه برگزار گردید .

حجت الاسلام علیرضا ساکی مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی (ره) با اشاره به پیچیدگی های جنگ نرم و اهداف این نبرد ناجوانمردانه اظهار داشت : جنگ نرم به دنبال تغییر قالب‌های ماهوی جامعه و ساختارهای سیاسی است و در این جنگ، اعتقادات و باورها و ارزش‌های یک جامعه برای تغییر مورد هجوم قرار می‌گیرد و مدل‌های رفتاری جدید به گونه‌ای شکل می‌گیرد که به جای رفتارهای حمایتی از ساختارهای سیاسی، رفتارهای چالشی جایگزین شده و این رفتارها به سمت ساختارشکنی می‌رود.

مدیر عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی (ره)جنگ نرم را پرتحرک و جاذبه‌دار دانست و گفت: در جنگ نرم جامعه هدف، سرباز واقع می‌شود و با گذشت زمان بسیاری از بازیگران و بازیگردانان جنگ نرم از درون این جنگ

به استخدام کارگزاران اصلی جنگ نرم برمی‌آیند.

علیرضا ساکی جنگ نرم را هیجان‌ساز دانست و گفت: دشمن در جنگ نرم با نمادسازی، اسطوره‌سازی و خلق ارزش‌های جدید با احساسات جامعه هدف، اهداف خود را پیش‌ می‌برد و تلاش می‌کند از احساسات برای تغییر و دگرگونی در باورهای مردم استفاده کند.

ساکی خاطر نشان کرد : ایجاد شبکه‌های اجتماعی از سوی مزدوران داخلی که بخشی از دانش آموزان دبیرستانی ما را مورد هدف قرار داده از جمله اقدامات دشمنان در جنگ نرم است و ما مشاهده می‌کردیم که دقیقاً شبکه‌های اجتماعی از عدم آشنایی دانش آموزان با سوابق افراد نهایت سوء استفاده را می‌کردند.

این کارشناس مسائل اجتماعی گفت: امروزه در شبکه‌های اجتماعی برخی با عکس‌ها و تولید محتوا به‌دنبال مطرح کردن مسئله ارتجاع یعنی زمان پهلوی و گذشته این کشور هستند و با مقیاس‌های عجیب و غریبی تلاش می‌کنند دوران قبل را موجه جلوه دهند و بستری را برای این بازگشت فراهم کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی