اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۷۹ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

مقام معظم رهبری: وقتی پشت چراغ قرمز بایستیم دیگران هم یاد میگیرند.

 توصیه رهبر انقلاب اسلامی به رانندگان گرامی مبنی بر رعایت چراغ قرمز و احترام به حقوق دیگران: «بنده گاهی صبحها به کوه می‌روم. به چراغ قرمز که می رسیم، می‌ایستیم. گاهی از آن طرف چهارراه یک ماشین می آید و میخواهد از چراغ قرمز عبور کند؛ اما وقتی می بیند چند ماشین  آن طرف ایستاده اند، او هم می‌ایستد. یعنی انضباط اجتماعیِ یک نفر، در احساس لزوم انضباط اجتماعی در افراد مقابل تأثیر می گذارد.»

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۰
روابط عمومی زرندیه

نظر صریح رهبر انقلاب درباره حجاب اختیاری / رهبرانقلاب: بحث های انحرافی همانند اینکه حجاب الزامی یا اختیاری است، در جمهوری اسلامی جا ندارد/ اینکه برای مقابله با حرام چه راهی تدبیر می شود بحث ثانوی است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۵ ، ۰۸:۰۹
روابط عمومی زرندیه

نقش تعیین کننده اصناف در ایجاد اشتغال

حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه گفت: صنوف بعنوان یکی از اصلی‌ترین عناصر ایجاد اشتغال در جامعه نقش تعیین کننده ای در اقتصاد جامعه دارند. و امروز با اندکی تامل میتوان دریافت سنگینی ایجاد اشتغال با تعطیلی برخی صنایع، بر دوش اصناف نهاده شده است 

قنبری یاد آور نقش محوری و کلیدی بازار و اصناف شده و اظهار داشت: اگر ما با اتکا به اقتصاد مقاومتی که برگرفته از تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی در بیان رهبر معظم انقلاب هست  پیش برویم به اعتراف همه کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی در برابر تحریم ها پیروز خواهیم شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۲
روابط عمومی زرندیه

صداقت و انصاف در دستور کار اصناف

با تلاش های حوزه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) کلاس آموزشی فقه بازار برای بازاریانی که تازه وارد عرصه داد و ستد و خرید و فروش در شهرستان زرندیه شده اند، برگزار شد.

در این کلا س حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه گفت:فعالیتی که در راستای تامین معیشت مومن باشد در اسلام به عنوان جهاد او در دین محاسبه می شود و این نشان دهنده اهمیت ویژه بازار و کسب و کار است وکسانی که می خواهند وارد عرصه تجارت و بازار شوند قبل از آن باید فقه بازار را مطالعه کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۲
روابط عمومی زرندیه

زمینه نفوذ داعش در ایران فراهم نیست/ ورود سپاه به مسئله «نفوذ مالی»/ جزییات دستگیری مدیرعامل سابق «ملت»

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره دستگیری مدیرعامل معزول بانک ملت گفت: فرد مذکور به سبب حضور در پرونده اقتصادی بزرگتری که برخی سیاسیون و افراد دیگر در آن حضور داشته‌اند، دستگیر شده است.
سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه همایش فرماندهان و مسئولان نیروی زمینی سپاه پاسداران در مجتمع عقیدتی- سیاسی امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آماده هستیم که دشمن را در کف خلیج‌فارس دفن کنیم.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۷
روابط عمومی زرندیه

صوت/ نطق لاریجانی درباره گزافه‌گویی‌های دبیرکل سازمان ملل

رئیس مجلس امروز در نطق خود خطاب به دبیرکل سازمان ملل گفت: گزافه‌گویی هم حدی دارد، به جای تشکر از ایران و نیروی قدس که با حضور غیرتمندانه خود در مقابل تروریست‌های وحشی به کمک دولت عراق پرداختند و توانستند از بسیاری از شهرهای عراق، داعش را بیرون کنند، ادعانامه کذایی منتشر می‌کنید.
جهت دریافت صوت اینجا را کلیک نمایید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۱
روابط عمومی زرندیه

۱۰ نقطه ی کلیدی

رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم رضوی در ابتدای سال ۱۳۹۵ با تبیین ۱۰ نقطه ی کلیدی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی فرمودند: این ده نقطه‌ی کار که اگرچنانچه اقدام و عمل بخواهد انجام بگیرد برای اقتصاد مقاومتی، این ده کار میتواند انجام بگیرد. البتّه کارهای دیگری هم می شود انجام داد که مسئولین نگاه می کنند و بررسی می کنند. بنده ده مورد را این‌جوری پیشنهاد می کنم. این می شود جریان انقلاب، این می شود حرکت انقلابی در کشور، این می شود اقتصاد مقاومتی‌ای که کشور را نجات خواهد داد. اگر این کارها را بکنیم ، ما میتوانیم در مقابل آمریکا بِایستیم و تحریم های او در ما اثر نکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۳۱
روابط عمومی زرندیه

پهپاد «یاسر» ایران با بهره‌گیری از سامانه «اسکن ایگل» موشک‌های پاتریوت را دور می‌زند

وبگاه خبری «دبکا فایل» در رابطه با پرواز 17 جولای پهپاد «یاسر» در شمال سرزمین‌های اشغالی نوشت: این پهپاد ساخت ایران توسط نیروهای حزب الله از پایگاه خود در کوه قلمون در 60 کیلومتری مرکز بلندی‌های جولان به پرواز درآوردند. پهپاد یاسر قادر به پرواز در ارتفاع 5000 پایی ، شعاع علمیاتی 200 کیلومتری و ماندگاری پروازی 8 ساعته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۰
روابط عمومی زرندیه

اشک مادران شهید،

کاخ ستمگران را از ریشه می کَند.

به خانواده عزیزم سلام عرض می کنم و اینک که در میان شما نیستم می دانم که چه احساسی دارید و امیدوارم که احساس شما از روی صداقت و برای خدا باشد و ذره ای غم و اندوه به خود راه ندهید.زیرا آنکس که به من جان داد و حیات بخشید اینک جانم را خریده.

 مادر عزیز به خوبی می دانم که آخرین کلام های من برای تو دردآور و سخت است گریه و شیون را سر می دهی. زیرا تو مادری و باید گریه کنی و همین گریه های مادران شهید داده است که سیلی از اشک را روان می سازد و کاخ ستمگران و ظالمان را از ریشه می کند و در گورستان تاریخ دفن می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۷
روابط عمومی زرندیه

ایجاد 90 عرصه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال جاری در زرندیه

محمد مهجوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی ، 90 عرصه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال جاری در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی که فرموده اند : خیلی‌ها از اقتصاد مقاومتی اطّلاع ندارند ؛ و این یکی از ضعف های کار ما است ؛ گفت: متأسفانه با توجه به تأکیدات رهبری از سال 86 تاکنون و ابلاغ سیاست های مربوطه در انتهای سال 92 ما در کشور کمتر شاهد توجه به اقتصاد مقاومتی شده ایم .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۵ ، ۱۰:۰۵
روابط عمومی زرندیه