اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

ایجاد 90 عرصه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال جاری در زرندیه

محمد مهجوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار داشت: در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی ، 90 عرصه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال جاری در این شهرستان ایجاد خواهد شد.

فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی که فرموده اند : خیلی‌ها از اقتصاد مقاومتی اطّلاع ندارند ؛ و این یکی از ضعف های کار ما است ؛ گفت: متأسفانه با توجه به تأکیدات رهبری از سال 86 تاکنون و ابلاغ سیاست های مربوطه در انتهای سال 92 ما در کشور کمتر شاهد توجه به اقتصاد مقاومتی شده ایم .

وی با تاکید بر اهمیت اقدام عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ، به اقدامات سپاه زندیه در رابطه با این مهم پرداخت و تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل 15 مورد صنایع تبدیلی در زمینه روغن‌گیری کلزا، فرآوری طالبی و... ایجاد خواهد شد.

فرمانده سپاه زرندیه در ادامه با اشاره به پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی گفت: تکمیل یک باب خانه مددجو در روستای رحمت‌آباد، بازسازی چشمه و بهسازی ساختمان نمازخانه و ساخت سرویس بهداشتی روستای اسماعیل‌آباد، ساخت حمام و خانه مددجو در روستاهای مامونیه، تکمیل خانه مددجوی روستای آسیابک و... بخشی از اقداماتی است که توسط بسیج سازندگی شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

وی بیان داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی با اعزام گروه‌های جهادی در قالب سه اردوی هفت روزه، هشت اردوی یک روزه و اعزام 180 نفر در قالب طرح بسیج محلات، 600 نفر اردوی یک روزه و یک‌صد نفر اردوی دانش‌آموزی در ایام تابستان امسال دنبال خواهد شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی