اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۹ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه :

بصیرت ، بارزترین نشانه شهدا در هشت سال دفاع مقدس بود.

 محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از برگزاری یادواره های شهدا در شهرها و روستاهای شهرستان در ایام دو ماه محرم و صفر خبر داد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به مقام والای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شیردلان عرصه دفاع از وطن گفت : این شهدایی که از آن‌ها سخن می‌گوییم پرورده‌ی ایمان به خدا و قیامت و محصول و اهالی شناخت هستند. شناخت هدف و راه صحیح رسیدن به آن، شناخت

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۴ ، ۰۸:۵۸
روابط عمومی زرندیه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۶
روابط عمومی زرندیه

محمد مهجوری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرندیه و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:

عمومی شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ، مستلزم مشارکت همه آحاد مردم

محمد مهجوری دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرندیه و فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در ابتدای سخنان خود گفت: هر فردی خواهان داشتن جامعه‌ای سالم و دور از هر گونه ناهنجاری، پلیدی و پلشتی است و بدیهی است که نیل به این مهم؛ اولاً به خودی خود حاصل نمی‌شود، ثانیاً نمی‌توان جامعه را رها نمود تا هر فردی به هر نحو و سلیقه‌ای که تشخیص دهد؛ مبادرت به اجرای اصل «امر به معروف و نهی از منکر» نماید و از سوی دیگر نیز نمی‌‌توان این دو فریضه مهم و اساسی که به عنوان یک اصل در قانون اساسی لحاظ شده است را به منصه ظهور و بروز نرسانید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۴ ، ۰۹:۲۸
روابط عمومی زرندیه

سپاه نیوز: روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شهادت سردار سرتیپ حسین همدانی در سوریه خبر داد.

به گزارش سپاه نیوز؛ در پی شهادت سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی در سوریه ، روابط عمومی کل سپاه اطلاعیه ای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت این سردار شجاع و گرانقدر به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نائب برحقش امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی ) و ملت شریف ایران ، آمده است:

سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در طول سالهای گذشته که نقش تعیین کننده ای در حفظ و حراست حرم حضرت زینب (س) و کمک و تقویت جبهه مقاومت اسلامی در جنگ تروریستی سوریه داشت ، عصر دیروز در حین انجام ماموریت های مستشاری در حومه شهر حلب به دست تروریستهای داعشی به شهادت رسید.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۰:۴۶
روابط عمومی زرندیه

حجت ‌الاسلام گل محمدی از اساتید حوزه علمیه قم:

ایران هراسی یکی از بزرگترین اهداف فاجعه منا بود.

 مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه منا با حضور اقشار مختلف مردم ، امام جمعه محترم شهرستان، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ، مسئولین ادارات شهرستان و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان در مسجد علی بن ابیطالب برگزار شد.

حجت‌الاسلام گل محمدی از اساتید حوزه علمیه قم در این مراسم با بیان اینکه در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در تاریخ مناسک حج، از ازل تا امروز، و هولناک‌ترین حادثه، حادثه منا بوده است، گفت: نزدیک به 5 هزار نفر زائر خانه خدا، در کنار خانه خدا و به دست دشمن‌ترین دشمنان خدا که به قول خودشان خادمین حرمین شریفین هستند مظلومانه جان باختند ،تا  سند دیگری باشد بر بی‌کفایتی آل‌سعود که بازیچه دست دشمنان اسلام و شیعیان است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۷
روابط عمومی زرندیه

محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه :

آگاه سازی افراد در خصوص نکات ایمنی سبب می شود آمار حوادث در جامعه کاهش پیدا کند.

 محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی در سپاه اظهار داشت: در ماموریت ها مسئله ایمنی مهمترین عامل در نتیجه گیری هاست. و بازرسی ها و ایمنی در سپاه بایستی با دقت بیشتری پیگیری شود تا انشاالله شاهد هیچگونه سوانح و حوادث ناگواری نباشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در این باره  گفت : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تاکید بر رعایت کردن مسائل ایمنی در سپاه ، و اهمیت دادن به این موضوع  و  به جهت بالا بردن سطح آمادگی کارکنان در خصوص بروز حوادث و سوانح و  همچنین آشنایی با قوانین و مقررات  جدید ایمنی، برنامه هایی در سپاه و بسیج شهرستان زرندیه برگزار می  شود .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۳:۴۵
روابط عمومی زرندیه

معاون هماهنگ کننده سپاه روح ا... استان مرکزی:

راهیان نور بزرگ ترین مانور فرهنگی کشور

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه، سرهنگ گلشن زاده معاون هماهنگ کننده سپاه روح ا... استان مرکزی که در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستانزرندیه شرکت کرده بود  مهمترین اهداف راهیان نور را معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحول روحی در دانش آموزان عنوان کرد و افزود : اردوی راهیان نور دانش آموزی بزرگ ترین مانور فرهنگی در سطح کشور است که با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صورت می گیرد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۴
روابط عمومی زرندیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:

غدیر آینه تمام نمای ولایت امیرالمومنین می باشد.

محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه هدف از بازسازی واقع غدیر را تبیین جایگاه ولایت و تشریح اهمیت غدیر در دین مبین اسلام بیان کردند و اظهار داشتند : غدیر آینه تمام نمای ولایت امیرالمومنین(ع) است و تمام تلاش ما این است تا با اشاره به تمامی ابعاد غدیر و ولایت و تشریح آن برای عموم مردم بتوانیم غدیر را زنده نگه داریم که اگر مردم آن زمان واقعه غدیر را به فراموشی نمی سپردند حوادث تلخ آینده جهان اسلام رخ نمی داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۱:۲۲
روابط عمومی زرندیه

جمعی از طلاب شهرستان زرندیه با همراهی ریاست محترم سازمان تبلیغات شهرستان با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه دیدار نمودند.

در این دیدار ریاست سازمان تبلیغات شهرستان حجت الاسلام یزدان دوست ضمن عرض خیر مقدم خدمت حجت الاسلام قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه جهت ادامه خدمت در شهرستان زرندیه و آرزوی موفقیت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۴ ، ۰۲:۴۵
روابط عمومی زرندیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:

اردوی راهیان نور دانش آموزی نقش مفید و اثرگذاری در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دارد.

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه، سرگرد محمد مهجوری ،  مهمترین اهداف راهیان نور را معرفی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تحکیم روحیه خود باوری ، ایثار و گذشت و تحول روحی در دانش آموزان عنوان کرد و افزود : اردوی راهیان نور دانش آموزی نقش مفید و اثرگذاری در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن دارد.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه، راهیان نور را از تاثیر‌گذارترین برنامه های فرهنگی عنوان کرد و بیان داشت: دانش آموزان در این حرکت معنوی با ایثارگری‌ها و از خود‌گذشتگی‌های دلیرمردان دفاع مقدس آشنا می‌شوند چرا که امنیت و آسایش امروز مرهون خون شهیدان است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۵
روابط عمومی زرندیه