اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه :

بصیرت ، بارزترین نشانه شهدا در هشت سال دفاع مقدس بود.

 محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از برگزاری یادواره های شهدا در شهرها و روستاهای شهرستان در ایام دو ماه محرم و صفر خبر داد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با اشاره به مقام والای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شیردلان عرصه دفاع از وطن گفت : این شهدایی که از آن‌ها سخن می‌گوییم پرورده‌ی ایمان به خدا و قیامت و محصول و اهالی شناخت هستند. شناخت هدف و راه صحیح رسیدن به آن، شناخت دشمن و دوست، شناخت اولویّت‌ها، شناخت زمان و مکان. این چیزی است که به آن می‌گوییم بصیرت، می‌گوییم انسان بر اساس بصیرت عمل می‌کند، صاحب بصیرت است. این بصیرت است. آنان همچنین اهل عزم، اراده، ایستادگی و شجاعت بودند. این‌جا به ریشه و آبشخورهای این معنا می‌پردازیم. امیرالمؤمنین (علیه السلام) در سخنانی، که بنده به شما می‌گویم تمامی شهدا دارای این روحیه بوده‌اند ، می‌فرمایند:«إنِّی وَ الله لَو لَقیتُهُم فَرداً» تنها «إنِّی وَ اللهِ لَو لَقیتُهُم فَرداً وَ هُم مِلْئُ الأرضِ مَا بَالَیْتُ وَ مَا أسْتَوحَشتُ- به خدا قسم اگر با آنان رو به رو شوم در حالی که من تنهایم و آنان زمین را پر کرده‌اند، برایم مهم نیست و نمی‌هراسم.- شرح خطبه‌ی 67 نهج البلاغه‌ی إبن أبی الحدید- نامه‌ی 62 نهج البلاغه»

ایشان در ادامه با بیان این که جوهره‌ی شهدای دفاع مقدس این گونه موارد است اظهار داشتند : شهیدان از کمی یار و یاور؛ و شمار دشمن، حامیان، پشتیبانان و دلبستگانش نترسیدند. بلکه هر کدام از آن‌ها می‌ایستاد و به دشمنان بعثی می‌گفتند: به خدا قسم اگر با شما رو به رو شوم در حالی که من تنهایم و شما زمین را پر کرده‌اید، برایم مهم نیست و نمی‌هراسم.

در انتها فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از برگزاری چندین یادواره در سطح شهرستان در ایام عزای حسینی خبر داد و گفت : یادواره شهدای روستای رحمت آباد 30 مهر ماه ، یادواره شهدای خشکرود یکم آبان و یادواره شهدای آسیابک در روز اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا... الحسین با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرور شهرستان ، خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران در نقاط مختلف شهرستان برگزار می گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۳۰
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

اجرکم عندالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی