اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دوره خبر و رسانه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی

برادر پاسدار مهدی منصوری با بیان اینکه این دوره در راستای ارتقای توانمندی‌های فعالان رسانه‌ای و خبری شهرستان و پرورش خبرنگاران افتخاری و جوان به ویژه دانش آموزان بسیجی علاقه مند به کار خبری به مدت  3 روز برگزار می شود . وی خاطر نشان کرد این دوره به صورت متمرکز در دانشگاه آزاد شهرستان زرندیه  برگزار می‌گردد و مباحث آموزشی آن شامل رشته‌های خبرنگاری و خبر نویسی، عکاسی خبری، تحلیل نویسی، یادداشت نویسی ، آشنایی با سواد فضای مجازی و آشنایی با نرم آفزار فوتوشاپ است.

فرمانده حوزه شهید فهمیده با بیان اینکه مدرسان این کلاس‌ها خبرنگاران خبرگزاری های مستقر در شهرستان و اساتید دانشگاه می باشند تصریح کرد: در دوره آشنایی با سواد فضای مجازی مواردی همچون ایده یابی، تکنیک‌های نرم افزار، اخلاق رسانه و بسته بندی محتوا و نرم افزارهایی همچون Adobe Photoshop، Adobe Editions و adobe premiere آموزش داده می‌شود.

منصوری تصریح کرد: در دوره تحلیل نویسی سیاسی، مواد آموزشی مختلف و متنوعی در حوزه تحلیل نویسی، جریان شناسی و … مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در دوره مقدماتی خبرنگاری، خبرنویسی، گزارش نویسی، مصاحبه و خبرنگاری آنلاین آموزش داده می‌شود، گفت: در دوره آموزشی عکاسی خبری، آموزش ابزار شناسی عکاسی خبری، کادربندی، نورپردازی و زاویه بندی مناسب، انتخاب عکس مناسب، ادیت و کپشن نویسی و ایده پردازی برای انجام یک ماموریت خبری عکاسی ارائه می‌شود.

لازم بذکر است فرماندهی محترم ناحیه زرندیه به همراه ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در دانشگاه از روند اجرای دوره خبر و رسانه که توسط حوزه دانش آموزی برگزار می گردد بازدید به عمل آوردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۲
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

با تشکر از فرماندهی حوزه شهید فهمیده به جهت برگزاری این دوره
ایکاش از این دوره ها  جهت بسیجیان در شهرستان بیشتر اجرا میشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی