اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

همزمان با سالروز تاسیس سپاه مراسمی در ناحیه مقاومت بسیج زندیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسین عبداله پور ضمن اشاره به خدمات سپاه و بسیج از برکات تشکیل سپاه مطالبی را ایراد فرمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۲۰
روابط عمومی زرندیه

 حجت الاسلام والمسلمین دکتر تقوی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان اصفهان در این مراسم به سخنرانی پرداخت و ضمن انقاد از رفتار کشورهای غربی که از زنان به عنوان یک ابزار استفاده میکنند گفت: «دارند هویت زن را از او می گیرند,امروز زن را به عنوان یک ابزار استفاده میکنند,به عنوان ابزار تبلیغاتی»

 دکتر تقوی در ادامه صحبتهای خود حضرت زهرا سلام الله علیها را یک الگوی نمونه برای تمامی زنان دانست و گفت:اگر زن میخواهد الگو داشته باشد برود زندگی حضرت فاطمه سلام الله علیها را بررسی و مطالعه کند,زن بودن حقیقی را باید در مکتب اهل بیت جست و جو کرد,باید آرامش را در دین پیدا کرد,باید در زندگی حضرت علی و حضرت فاطمه آن هم در عین سادگی آرامش را پیدا کرد.در روایت آمده است که حضرت علی علیه السلام فرمودند:هرگاه نگاهم به فاطمه می افتد تمام خستگی ام از بین می رود.

 وی در ادامه  خطاب به بانوان ابراز داشت: بزرگی زن , ارزش زن , جایگاه زن خیلی بیشتر و بالاتر از این حرف ها است, چرا ما باید همیشه نگاهمان به دیگران باشد,اسلام اگر استقبال نمی کند از حضور زن در محیط های کاری در اجتماع به خاطر محروم کردن نیست,به خاطر ارزش دادن است,زن باید مادری کند,همسرداری کند,زن باید به تربیت فرزندان بپردازد,جسم و روح زن لطیف است ,در روایات از زن به عنوان ریحانه یاد شده است.

 در این مراسم گروه هنری قمر بنی هاشم علیه اسلام به اجرای برنامه پرداختند,این گروه در طی برنامه به اجرای 3 تواشیح زیبا و همچنین خاطره گویی پرداختند.

 این جشن با حضور بیش از 600 نفر از بانوان در مهدیه شهر مامونیه شهرستان زرندیه,و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان زرندیه و حوزه مقاومت بسیج الزهرا سپاه ناحیه زرندیه و کانون بسیج هنرمندان شهرستان زرندیه برگزار شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۵۲
روابط عمومی زرندیه

در این مراسم سردار صدیقی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سابق سپاه ناحیه زرندیه سرهنگ احمد جعفری,با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب ابراز امیدواری کرد سروان مهجوری بتواند با اتکا به خداوند به نحو احسن از عهده مسئولیت خود بر آید.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش ضمن اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت:«ما در بهره مندی از حضرت زهرا در کارهایمان یک اشکال وجود دارد, و آن هم برخورد احساسی با این مسئله است و این نیز بخاطر ارادت به بانوی دو عالم می باشد.ما باید جهات دیگر را نیز در نظر بگیریم,حضرت زهرا علیها سلام حدود 400 حدیث دارند که شاید ما امروز در جامعه حتی 10 حدیث را هم بخاطر نداشته باشیم,یکی از مسائلی که میتوانیم از آن استفاده کنیم خطبه حضرت زهرا می باشد که حرفهای زیادی برای ما دارد و با توجه به این خطبه کم لطفی است که بگوییم دختر پیامبر,باید بگوییم دختر پیامبری پیامبر»

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه افزود:حضرت امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای بخوبی این خطبه را برای ما معنی کردند.

 وی ابراز داشت: در رهگذر انقلاب اسلامی این کشتی در حال حرکت در اقیانوس بی کران,با امواج سهمگین و خطرناک روبرو بوده که توانسته طی 35 سال از آنها عبور کند,اینجاست که می توان گفت ناخدای شاسیته این کشتی به ما فهماند معنی خطبه حضرت زهرا سلام الله علیها را,هرچند که عده ای در سال88 پیاده شدند از این کشتی و باعث شدند در آن لحظات ناخدای کشتی با حالت بغض ندای أین عمّار سر دهد,اما دیدیم که نتوانستند هیچ آسیبی برسانند و تنها به خودشان آسیب رساندند,بعضی ها نمیدانند چه معامله ای با خدا می کنند.

 وی ادامه داد: مسئولان بدانند که ما نیاز داریم به مردم,ما خادم و خدمتگزار مردم هستیم,ما باید با کمک مردم به تحقق شعار سال بپردازیم.حضرت امام بروز بودند,حضرت آقا نیز بروز هستند,مسئولان بدانند که اگر دیر بجنبند ظلم کرده اند در حق مردم و جوانان.

 وی تصریح کرد: بعضی میگویند جوانان تجربه ندارند,به آنها می گویم به حرف آقا گوش فرا دهید,حضرت آقا می فرماند: در واگذاری امور حساس و مهم به جوانان دلواپس بی تجربگی جوانان نباشید.

 

مراسم با اهدای تقدیر نامه به سرهنگ احمدجعفری و حکم انتصاب فرماندهی سپاه ناحیه زرندیه به سروان محمد مهجوری به پایان رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۳۷
روابط عمومی زرندیه