اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بصیرت ملت ایران راهگشای این دوران پر از غبار در تاریخ انقلاب

همزمان با فرا رسیدن 9 دی ماه روز بصیرت با تلاش های بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب (ره) نشستی با حضور مردم همیشه در صحنه و بسیجیان  ولایی شهرستان زرندیه و سخنرانی برادر مهدی هداوندی فرمانده یگان فاتحین سپاه سیدالشهدا (استان تهران) در مسجد علی ابن ابی طالب شهر مامونیه برگزار شد.

مهدی هداوندی فرمانده یگان فاتحین سپاه سیدالشهدا با بیان اینکه جوانان ما خود را برای نبردی بزرگتر آماده کرده اند تصریح کرد: قطعا تا 25 سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت. وی افزود: امروز سوریه محل تصادم حق و باطل و شرق و غرب شده است. این اتفاق خوبی است که افغانستانی ها، ایرانی ها، سوری ها و شیعیان از نقاط دیگر کنار هم صفی تشکیل داده اند و با اینکه زبان هم را نمی فهمند و یکدیگر را نمی شناسند، تحت لوای جمهوری اسلامی ایران با دشمن تکفیری وهابی می جنگند.

 فرمانده یگان فاتحین سپاه سیدالشهدا با اشاره به اینکه  انتهای مسیر بشریت در روایات ائمه (ع) مشخص و پیش بینی شده است اظهار داشت : طلیعه لشکر حجت ابن الحسن (عج) را می شود، امروز در سوریه دید. امام صادق (ع) فرمودند: بیت المقدس به دست جوانانی که از قم برخاستند، آزاد می شود. ما هم خودمان را آماده چنین روزی می کنیم و قرار نیست، تنها در همین چند گردان خلاصه شویم، باید همه گردان ها ، فاتحین ، یعنی متخصص شوند.

هداوندی تکفیری ها را عاملان آمریکا و اسراییل برای از بین بردن اسلام ناب محمدی در خاورمیانه دانست و افزود: من به چشم دیدم که روی دیوار حرم حضرت زینب(س) به عربی نوشته بودند زینب از این جا برو. وی اظهار داشت : نه تنها ارتش 20 میلیونی امام خمینی (ره) در اوایل انقلاب، بلکه امروز باید ارتش 50 میلیونی مد نظر مقام معظم رهبری را تشکیل دهیم و این حاصل نمی شود، مگر اینکه نیروهای بسیجی را به سلاح تخصص تجهیز کنیم.

فرمانده یگان فاتحین سپاه سیدالشهدا با بیان اینکه همان هایی که در خرمشهر شکست خوردند ، همان هایی که در فتنه 88 شکست خوردند ، همان هایی هستند که در حلب شکست خوردند خاطر نشان کرد: تکفیری ها و وهابی ها دست آمریکا و اسراییل هستند و هدفی جز اینکه خط اسلام شیعی و ولایت را محو کنند، ندارند.

وی در انتها عدم شناخت کامل ملت شریف ایران توسط عاملان استکبارجهانی بخصوص آمریکا را از دلایل عدم موفقیت فقنه گران در اغتششات سال 88 دانست و گفت : بصیرت ملت ایران تحت لوای فرمایشات هادی زمان یعنی مقام معظم رهبری راهگشای این دوران پر از غبار در تاریخ انقلاب اسلامی شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۰۸
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی