اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بالا بردن توان رزم بسیجیان توسط فراخوان گردان

سرگرد محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه اظهار داشت: مرحله آمادگی جسمانی و میدان تیر گردان الی بیت المقدس ، با حضور بسیجیان این گردان متشکل از کلیه بسیجیان پایگاه های حوزه مقاومت شهید بهشتی (ره) در مسجد قائم آل محمد(عج) روستای امیر آباد شهرستان زرندیه و میدان تیر این منطقه برگزار شد.

وی  هدف از برگزاری این رزمایش را ، بالا بردن توان رزم بسیجیان در ماموریت های محوله عنوان کرد و افزود: بسیج همواره گوش به فرمان ولی فقیه بوده و با اقتدار تمام برای مقابله با هرگونه تهاجم دشمن ، هستی خود را در طبق اخلاص گذاشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه  اظهار داشت :به روز نگهداشتن، بالابردن توان و آمادگی مقابله بسیجیان هنگام ورود عناصر نفوذی دشمن به خاک کشور، آمادگی هنگام بمباران هوایی و مقابله با اراذل و اوباش هنگام بروز اغتشاش از دیگر اهداف این فراخوانی است.

محمد مهجوری بیان داشت: در این مرحله از فراخوان ضمن تقویت آمادگی جسمانی بسیجیان ، آموزش های اسلحه شناسی به صورت تخصصی از جمله سلاح های RPG7 ، قناسه ، کلت کمری و کلاشینکف  توسط اساتید مربوطه برگزار گردید.

ایشان به اجرای برنامه های جانبی فرهنگی در قالب آموزش دهی به بسیجیان برای مبارزه با جنگ نرم دشمن در این فراخوان اشاره کرد و گفت: برگزاری حلقه های شجره طیبه صالحین از جمله برنامه های فرهنگی است که در این فراخوان اجرایی می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۸
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۳)

۱۰ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۰ بسیجی های پایگاه امام حسین(ع)
باسلام لطفا به موقع اطلاع رسانی کنید
باتشکر از آقای محجوری وآقای منصوری وآقای فاضلی وآقای تیماروآقای رسولی و...
لطفا از طرف ما بسیجیان یک تشکر ویژه از فرماندهی سپاه داشته باشید که بسیار متواضع در کنار بسیجیانش در زیر آفتاب سوزان ماند و به نظرم اگر در کربلا هم بود میماند
۰۸ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۸ دلاور مردان میدان عشق
این برنامه خوبتان ،اطلاع رسانی مناسبی نداشت
سعی شود اطلاع رسانی از قبل شود تا حضور با شکوه تر شود
پاسخ:
آنچه که بر عهده  روابط عمومی است انعکاس و پوشش خبری برنامه است ودعوت برای حضور پر شور در برنامه بر عهده سایر عزیزان است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی