اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

- حجت‌الاسلام "کاظم صدیقی" در یادواره 48 شهید پرندک شهرستان زرندیه با عنوان "افلاکیان خاکی" افزود: برخورداری از دانش هسته‌ای نقطه عطفی در انقلاب اسلامی و سرآغاز شکوفایی اقتصاد کشور است و در این راه چهار شهید والامقام تقدیم انقلاب شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۷
روابط عمومی زرندیه

امسال نیز همچون سال های گذشته بار دیگر مردم غیور ، فهیم و انقلابی شهرستان زرندیه با حضور در مراسم بزرگداشت ارتحال بنین گذار کبیر انقلاب اسلامی ، ضمن تجدید عهد با آرمان های پیر خمین (ره) و شهدای پیرو راه آن عزیز سفر کرده میثاقی دوباره با نایب بر حق ایشان حضرت آمام خامنه ای بسته و اعلام داشتند که تا آخرین قطره خون از آرمان های شهدا و امام شهدا پاسداری خواهند نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۶
روابط عمومی زرندیه

به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروزآزاد سازی خرمشهر نشست روشنگری جهت عموم مردم با سخنرانی حجت السلام والمسلمین فروهر از اساتید حوزه و دانشگاه  قم و مدیر رسانه ای حوزه علمیه قم و با حضور جمع کثیری از مردم در بوستان شهدای گمنام با موضوع آسیب های دجالواره و سبک زندگی اسلامی برگزار گردید.در ادامه ضمن مولودی خوانی مداحان اهل بیت (ع)  از تعدادی از پاسداران و جانبازان با اهداء لوح و هدایایی تقدیر گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۵
روابط عمومی زرندیه

امام خمینی: سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستکبرین است و تا این سلطه‌طلبان بی‌فرهنگ در زمین هستند مستضعفین به ارث خود که خدای تعالی به آنها عنایت فرموده است نمی‌رسند

پایگاه بصیرت؛ گروه سیاسی/ واژه «استکبار» که در ادبیات سیاسی انقلاب اسلامی به طور مکرر به بهره برداری می‌رسد از تعالیم قرآن کریم مایه می‌گیرد. این واژه که مفهوم آن اظهار علو و برتری در زمین و بر دیگران بزرگی فروختن و خود را قاهر و مسلط دانستن است در آیات مختلف قرآنی و برای نمایاندن ماهیت قدرتهای استکباری در هر عصر و زمان و معرفی خصال و صفات و روحیات و عملکردهایشان مطرح می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۸
روابط عمومی زرندیه

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه در پیامی ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) را به همه مسلمانان جهان تسلیت گفت و اظهار داشت: بیست و ششمین سالگرد امام خمینی (ره) فرصتی است تا یک‌بار دیگر شاهد وفاداری و بیعت مجدد امت اسلامی نسبت به امام خمینی(ره) باشیم

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) حق حیات بر گردن همه مردم ایران دارد، افزود: امام خمینی (ره) احیاگر دین، ارزش‌ها و همه فضیلت‌ها بود بنابراین تجلیل از امام خمینی(ره) تجلیل از همه خوبی‌ها، ارزش‌ها و فضیلت‌ها است و بر ما واجب است که همیشه گوش به فرمان جانشین خلف ایشان بوده و در این راه پیشرو و پیشقدم باشیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۳
روابط عمومی زرندیه

شرایط ظهور با علایم ظهور داراى تفاوتهایى است که عبارتند از: وابستگى ظهور به شرایط، یک نوع وابستگى واقعى است، ولى وابستگى به نشانه ها و علایم از جهت کشف و اعلام است، نه به عنوان یک امر واقعى و ارتباط حقیقى.

علایم ظهور عبارتند از چندین رویداد و حادثه است که گاهى نیز به ظهور پراکنده پدید آمده و تنها ارتباط واقعى در بین آنهاو ظهور تحقق همه آنها پیش از ظهور مى باشد، اما شرایط ظهور به اعتبار برنامه ریزى طولانى الهى با ظهور ارتباط واقعى داشته و سبب پیدایش آن مى باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۸
روابط عمومی زرندیه

تقارن دو مناسبت نیمه شعبان میلاد با سعادت قطب عالم امکان حضرت بقیه ا... و سالروز ارتحال امام در ذهن ما فرصتی را بوجود می آورد که بیاندیشیم چگونه گفتمان انقلاب اسلامی ایران را با فرهنگ ناب مهدوی متصل نماییم.

به نظر می رسد جهت تحقق این هدف بزرگ باید کار و تلاش همه جانبه داشت و زمینه سازی تحقق این آرمان ها را فراهم نمود و این امر صورت نمی گیرد مگر با عمق بخشی به بصیرت دینی ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و عملیاتی نمودن فرامین و منویات ولایت ورهبری .

اگر به دو ویژگی مهم حکومتی و شخصیتی دوران مصلح کل امام زمان (عج) توجه نماییم ، می توانیم طرح ها و برنامه های خوبی را اجرا نماییم که بتواند ما را در یاری رساندن به حضرت ولیعصر(عج) کمک نماید. بنابراین هم انتظار باید واقعی باشد و هم منتظر واقعی باشیم ، در چندین جهت ، در جهت اعتقاد و فکر ، شناخت امام ، جایگاه امام و ولی و در جهت عمل و رفتار و سبک زندگی اسلامی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۴
روابط عمومی زرندیه

فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه به تشریح برنامه های تدوین شده برای ایام سوگواری ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پرداخت .

محمد مهجوری در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج ، با اشاره به برنامه های مختلفی که به این مناسبت در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته نزدیک به 1500 نفر از زوار عاشق و دلسوخته آن حضرت به مرقد مطهر ایشان اعزام خواهند شد که مراسم بدرقه آنها روز پنج شنبه (14 خرداد ماه) در ورودی اتوبان تهران ساوه برگزار می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۳
روابط عمومی زرندیه

به همت پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه همایش نشست روشنگری  با سخنرانی امام جمعه محترم شهر زاویه و خاطره گویی توسط رزمنده 8 سال دفاع مقدس  برادر بسیجی و پاسدار مصطفی میرگلوی بیات و همچنین گروه تئاتر با موضوع دجالواره که توسط صدا و سیمای استان مرکزی در سالن دارالقرآن شهر زاویه با حضور عموم مردم و بویژه بسیجیان آن پایگاه  با حضور کلیه مسئولین شهرستان برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۲
روابط عمومی زرندیه

در این مراسم پس از خیرمقدم گویی فرماندهی ناحیه زرندیه ، امام جمعه شهرستان راجع به قدرت ایمان و کنترل نفس بیاناتی ارائه نمودند.درادامه سرهنگ پاسدار گلشن زاده مسئول هماهنگ کننده سپاه روح الله به سختی های فتح خرمشهر و ایثارگری های رزمندگان دراین عملیات اشاراتی داشتند. عملیات میدانی ، اهدای هدیه و لوح تقدیر به خانواده شهید مدافع حرم و پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد و شهادت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۳
روابط عمومی زرندیه