اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه به تشریح برنامه های تدوین شده برای ایام سوگواری ارتحال حضرت امام خمینی (ره) پرداخت .

محمد مهجوری در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج ، با اشاره به برنامه های مختلفی که به این مناسبت در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، گفت: امسال نیز همچون سالهای گذشته نزدیک به 1500 نفر از زوار عاشق و دلسوخته آن حضرت به مرقد مطهر ایشان اعزام خواهند شد که مراسم بدرقه آنها روز پنج شنبه (14 خرداد ماه) در ورودی اتوبان تهران ساوه برگزار می شود.

محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: اینکه پس از بیست و شش سال همه ما تکریم شخصیت حضرت امام و پاسداشت اندیشه ایشان را به عنوان الگو وظیفه خود می دانیم به این دلیل است که رهبر کبیر انقلاب اسلامی نماد بارز ایمان،عمل صالح،دعوت به حق وصبر در دوران معاصر بوده اند و پیروان و یاران امام نیز قطعا باید این گونه باشند.

وی اظهار داشت حضرت امام (ره) شخصیتی بود که امت اسلامی را وحدت بخشید و جمع پراکنده مسلمانان را بهم پیوند زد و آنان را در برابر دنیای کفر و استکبار متحد ساخت . فرمانده سپاه زرندیه در انتها از عموم مردم برای حضور در مراسم سوگواری امام خمینی (ره) دعوت کرد تا بتوان آرمانهای آن امام راحل (ره) را بیش از پیش در جامعه زنده نگه داشت و با حضور گسترده در انتخابات مهم امسال بر تحقق شعار حماسه سیاسی که از سوی مقام عظمای ولایت و رهبری تعیین شده همت گماریم.

  سرگرد محمد مهجوری در ادامه افزود: همه ما خود را مدیون امام و خون شهدا می دانیم و باید در مسیری حرکت کنیم که در راستای اهداف آن بزرگواران است و باید تمام توان خود را به کار ببندیم تا آن پرچمی را که امام خمینی(ره) در کشور عزیز ما برافراشته بر زمین نماند و در سایه الطاف الهی و رهنمود های مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) به دست مبارک حضرت ولی عصر(عج) برسد.

ایشان اشاره نمودند : ستاد هماهنگی و پشتیبانی اعزام کاروان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) توسط فرمانداری محترم شهرستان با حضور سایر ادارات و نهادها تشکیل و با راه اندازی کمیته های فرهنگی ، امنیتی ، پشتیبانی ، گمشدگان ، حمل و نقل ، بهداشت و سلامت تقسیم کار صورت پذیرفته و با ثبت نام از عاشقان حضرت روح ا... ساعت 5 صبح روز پنج شنبه 14/03/92 کاروان به مقصد حرم مطهر حرکت خواهند نمود.


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی