اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج زرندیه طی نشستی خبری از برگزاری یادواره 432 شهید شهرستان زرندیه همزمان با تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری جان فشانی های شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس در مورخ جمعه 30/05/94 در مسجد علی ابن ابی طالب مامونیه برگزار خواهد شد. ایشان دیدار با خانواده رزمندگان ، خانواده 20 تن از شهدای جاویدالاثر شهرستان  ،رونمایی از ماکت عملیات خیبر و... را از برنامه های جانبی این یادواره اعلام کردندو در انتها از عموم مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان زرندیه دعوت نمودند تا در این مراسم نورانی شرکت فرمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۱
روابط عمومی زرندیه

در این دوره سربازان وظیفه تحت آموزش با اولویت های  احکام اولیه نماز ، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ، آموزش های تربیتی ، اخلاقی ، سیاسی ، مشاوره و ... زیر نظر اساتید مختلف  قرار می گیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۹
روابط عمومی زرندیه
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۴۵
روابط عمومی زرندیه

در این کارگروه که در دفتر امام جمعه محترم شهرستان زرندیه و با حضور مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج زرندیه برگزار شد در ابتدا حجت الاسلام والمسلمین عبداله پور ضمن عرض خیر مقدم خدمت مربیان گرامی به اهداف برگزاری این کارگروه پرداخت و در ادامه امام جمعه محترم شهر زاویه حجت الاسلام حسن باقری به بررسی موانع پیش رو در تحقق و اجرای امر به معروف و نهی از منکر پرداختند و آن را به دو بخش درونی و موانع برونی تقسیم کردند.

الف )بررسی موانع درونی :

1-  جهل و نادانی: یکی از موانع درونی تحقق و اجرای امر به معروف و نهی از منکر می باشد و وظیفه اول ما دادن بصیرت و آگاهی برای فرد جاهل است.

2- تعصب: یکی دیگر از موانع درونی تحقق و اجرای امر به معروف و نهی از منکر (تعصب قومی ، شغلی و...) بطوریکه تعصب یکی از صفات انسان های جاهلیت است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۷
روابط عمومی زرندیه

محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه مقاوت بسیج زرندیه با اشاره به اهداف اعزام این کاروان ها افزودند: یکی از مهمترین اهداف اعزام این کاروان ها آشنایی و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین اغشار مختلف مردم بخصوص در جوانان می باشد و با حضور در این مناطق ضمن یادآوری جان فشانی شهدای گرانقدر و رزمندگان فداکار هشت سال دفاع مقدس یادو خاطره این عزیزان را گرامی می داریم.

ایشان در انتها به حضور بسیجیان در مناطق عملیاتی غرب از جمله شهرپاوه ، تنگه مرصاد ، ارتفاعات بازی دراز ، موزه دفاع مقدس همدان و ... اشاره نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۰۴
روابط عمومی زرندیه