اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۳۴ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

تشریح برنامه های هفته بسیج

فرمانده سپاه زرندیه نیز در این نشست گفت:بسیج نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی است و بسیجی می تواند در ترویج فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین نقش محوری داشته باشد و تقارن این ایام فرصتی مناسب برای تبین فرهنگ بسیجی و عاشورایی است

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۸
روابط عمومی زرندیه

            بسیج سد محکمی در مقابل نفوذ دشمن است                       

مهجوری اظهار کرد: این هفته بیش از 80 برنامه متنوع در سطح اقشار و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، در زرندیه اجرا می شود.

وی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج امسال، افزود: «بسیج انقلابی و خدمت گذار» شعار محوری امسال هفته بسیج است و بسیجی دارای این دو صفت مهم است.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: بسیج در استمرار حرکتش پس از انقلاب همواره و در همه عرصه‌ها، به ویژه در عرصه مقابله با ضدانقلاب و منافقین، در هشت سال دفاع مقدس، در عرصه سازندگی، در عرصه خدمات رسانی، در عرصه مقابله با فتنه‌های سال‌های 78 و 88 و در حال حاضر در عرصه جنگ نرم دشمن حضور تأثیرگذاری داشته و ان شاالله سد محکمی در مقابل نفوذ دشمن خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۱:۲۹
روابط عمومی زرندیه

دشمن برای دختران جامعه ما مواد مخدر مخصوص ساخته است

یکی از آسیب‌های جدی که شهرستان زرندیه با آن روبروست اعتیاد به مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی است .بر همین اساس در کارگروه های مجمع بسیج شهرستان طرحی تحت عنوان شهرستان پاک و عاری از اعتیاد ارائه شد.

این طرح در اجلاس عمومی مجمع به تصویب رسید و پس از آن به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارائه شد و با استقبال اعضای جلسه روبرو شد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۰:۵۷
روابط عمومی زرندیه

                             

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و همزمان با راهپیمایی 13آبان نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در محل تجمع شرکت کنندگان در راهپیمایی برپا شد.
در این نمایشگاه که با بازدید مسئولین از جمله امام جمعه محترم شهرستان و فرماندار و مردم همراه شد،جناب سرگرد محمد مهجوری درباره پیشگیری از اعتیاد و برنامه های پیش رو توضیحاتی دادند،ایشان افزودند :
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۳:۰۱
روابط عمومی زرندیه

 کارگاه آموزشی هیئت های امر به معروف پایگاه ها و همچنین نشست فصلی فرماندهان پایگاه و دبیران امر به معروف پایگاه ها دیروز با حضور فرماندهی محترم ناحیه در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار گردید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرندیه از دلایل انجام نشدن این فریضه مهم در جامعه گفت :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۶
روابط عمومی زرندیه

در این جلسه سرگرد پاسدار محمد مهجوی  فرمانده سپاه  شهرستان به بیان راهکارهایی به منظور کنترل شیوع این بلای خانمان سوز پرداخت و ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه از طریق آموزش و اطلاع رسانی در خصوص  آثار سوء و مخرب اعتیاد و همچنین به وجود آوردن فضاهای فرهنگی ، ورزشی و آموزشی در جهت  پیشگیری از اعتیاد در  سطح شهرستان بسیار موثر دانست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۴
روابط عمومی زرندیه

تبیین روحیه تجاوزکارانه آمریکا به نسل های آینده ، وظیفه امروز

به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول )ص( وبا همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای آسیابک نشست روشنگری بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام دکتر نورانی در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار گردید. این برنامه با حضور فرماندهی محترم سپاه، مردم ولایتمدار و مسئولین با قرائت قرآن توسط برادر صفری و خیر مقدم گویی امام جماعت محترم مسجد حاج آقاساکی شروع ودر ادامه برنامه با روضه خوانی برادر غریب و سخنرانی حجت الاسلام دکتر نورانی ادامه یافت ودر پایان از حاضرین پذیرایی به عمل آمد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۰
روابط عمومی زرندیه

۹۷ ایرانی در انفجار تروریستی سامرا مجروح شدند + لیست مجروحین

در جریان انفجارهای تروریستی صبح امروز که در محل پارکینگ اتوبوس های زائران در سامرا و همچنین در مسیر زائران رخ داد، متاسفانه تعدادی از زائران ایرانی مجروح و تعدادی به شهادت رسیدند.
به گزارش خبرگزاری بسیج، براساس این اطلاعیه ، سازمان حج و زیارت با اعزام فوری نیروهای ستاد کاظمین به سامرا به کمک مجروحین شتافت و با همکاری مرکز پزشکی حج و زیارت و تیم درمانی عراقی توسط 4 فروند بالگرد به بیمارستان های بغداد انتقال داده شدند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۵ ، ۰۸:۲۹
روابط عمومی زرندیه
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آبان ۹۵ ، ۱۷:۱۵
روابط عمومی زرندیه

تغییر سبک زندگی و ارزش‌ها آسیب فضای مجازی

همزمان با هفته بسیج دانش آمورزی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد فروهر مدیر رسانه ای حوزه علمیه قم نشست بصیرتی با موضوع خانواده و آسیب های فضای مجازی با حضور اولیا دانش آموزان و دانش آموزان به صورت مجزا در دبیرستان فاطمیه شهر زاویه برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین محمد فروهر در این مراسم اظهارداشت: فضای مجازی در دنیای امروز به عنوان پدیده نوین در اجتماعات انسانی وارد شده و در حال گسترش است.

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۳:۴۰
روابط عمومی زرندیه