اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

            بسیج سد محکمی در مقابل نفوذ دشمن است                       

مهجوری اظهار کرد: این هفته بیش از 80 برنامه متنوع در سطح اقشار و حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، در زرندیه اجرا می شود.

وی با اشاره به شعار محوری هفته بسیج امسال، افزود: «بسیج انقلابی و خدمت گذار» شعار محوری امسال هفته بسیج است و بسیجی دارای این دو صفت مهم است.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: بسیج در استمرار حرکتش پس از انقلاب همواره و در همه عرصه‌ها، به ویژه در عرصه مقابله با ضدانقلاب و منافقین، در هشت سال دفاع مقدس، در عرصه سازندگی، در عرصه خدمات رسانی، در عرصه مقابله با فتنه‌های سال‌های 78 و 88 و در حال حاضر در عرصه جنگ نرم دشمن حضور تأثیرگذاری داشته و ان شاالله سد محکمی در مقابل نفوذ دشمن خواهد بود.

مهجوری ابراز کرد: دشمن درصدد رخنه در ارکان تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری است و بسیجیان باید با هوشیاری و بصیرت راه نفوذ دشمن را ببندند و حتی اجازه چنین تصور واهی را به دشمن ندهند.

وی گفت: در طلیعه هفته بسیج برنامه هایی چون مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س)، نشست های روشنگری، تجمع عاشوراییان، سلسله نشست های بصیرتی و معرفتی، عصر شعر بسیج، یادواره شهدا، اختتامیه سوگواره عکس محرم، اجتماع بزرگ مدافعان حرم، گلباران مزار شهدا، اختتامیه مسابقه نقاشی، تقدیر از فررماندهان نمونه بسیجی و افتتاحیه پروژه های اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی، در زرندیه برگزار می شود.

مهجوری خاطرنشان کرد: برنامه های دیگری نیز در طول هفته انجام خواهد شد که از طریق رسانه ها به اطلاع عموم خواهد رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی