اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تغییر سبک زندگی و ارزش‌ها آسیب فضای مجازی

همزمان با هفته بسیج دانش آمورزی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد فروهر مدیر رسانه ای حوزه علمیه قم نشست بصیرتی با موضوع خانواده و آسیب های فضای مجازی با حضور اولیا دانش آموزان و دانش آموزان به صورت مجزا در دبیرستان فاطمیه شهر زاویه برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین محمد فروهر در این مراسم اظهارداشت: فضای مجازی در دنیای امروز به عنوان پدیده نوین در اجتماعات انسانی وارد شده و در حال گسترش است.

وی با تصریح به تربیت اسلامی خانواده ها افزود: تحقیقات نشان می‌دهد که بین تأثیرات فضای مجازی و تربیت خانواده‌ها، رابطه معناداری وجود دارد، خانواده‌هایی که اصول و مبانی تربیت دینی و اسلامی را رعایت می کنند و محبت بیشتر و رابطه دوستانه ای با  فرزندان خود دارند، کمتر در معرض تأثیرات منفی فضای مجازی قرار می‌گیرند.

محمد فروهر در ادامه افزود: همین فضا آسیب‌های متعددی را با خود به دنبال داشته که یکی از اصلی‌ترین این آسیب‌ها، تغییر سبک زندگی و شکستن مرز باورها و ارزش‌هایی؛ همچون حجاب و حیا در میان بانوان و دختران جوان؛ قشری که قرار است  پرورش‌دهنده‌ی نسل‌های بعدی باشند و با تغییر در هویتشان، می‌توان هویت نسل ایرانی را استحاله کرد؛ غرب و حاکمان فضای مجازی برای نیل به چنین هدفی، برنامه‌ریزی گسترده دارند.

فروهر در انتها با تاکید بر نقش کلیدی مادران در تربیت فرزندان گفت: کلید اصلی تربیت فرزندان در دست مادران است چرا که مادر بیشترین زمان را با فرزندان خود میگذراند و در تربیت و ارتقاء سواد نقش اساسی را بر عهده دارد.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۳
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۳)

۱۶ آبان ۹۵ ، ۰۷:۱۱ شیر مرد پرندکی
در پرندک راهپیمایی خوبی بود
اگر میشه از ما هم تصویری یا خبری ...
۱۶ آبان ۹۵ ، ۰۷:۰۱ شیر مرد پرندکی
در پرندک راهپیمایی خوبی بود
اگر میشه از ما هم تصویری یا خبری ...
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۱ قافله سالار
بعض وقتها خیلی از قافله عقب می مانید
حواستان هست که یکی از بزرگترین وقایع شهرستان (راهپیمایی) را به تصویر نکشیدید و کوتاهی کردید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی