اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

دشمن برای دختران جامعه ما مواد مخدر مخصوص ساخته است

یکی از آسیب‌های جدی که شهرستان زرندیه با آن روبروست اعتیاد به مواد مخدر به ویژه مواد مخدر صنعتی است .بر همین اساس در کارگروه های مجمع بسیج شهرستان طرحی تحت عنوان شهرستان پاک و عاری از اعتیاد ارائه شد.

این طرح در اجلاس عمومی مجمع به تصویب رسید و پس از آن به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ارائه شد و با استقبال اعضای جلسه روبرو شد.

پس از آن مقرر شد کلیه دستگاه‌های مرتبط با اعتیاد با توجه به وظایفی که در این طرح مشخص شده بود در سه مقوله پیشگیری، درمان و مبارزه با مواد مخدر با سپاه ناحیه زرندیه و مجمع بسیج شهرستان همکاری کنند تا به یاری خداوند یکی از شهرستان‌های نمونه و عاری از اعتیاد را در سطح کشور داشته باشیم.

از زمان شروع طرح تا به امروز کلاس های پیشگیری از اعتیاد در بیش از 17 مدرسه و 15 مسجد اجرا و کلاس هایی در رابطه با نحوه فرهنگ سازی در جامعه با علما و مسئولین در این رابطه برگزار شده است.

سرگرد پاسدار محمد مهجوری با ابراز نگرانی از رشد گرایش به اعتیاد در بین بانوان جامعه گفت: در گذشته وقتی صحبت از یک فرد معتاد به میان می آمد خیلی ها تصورشان یک مرد با سن بالا بود اما امروز دامنه اعتیاد به قشر جوان و نوجوان و بانوان جامعه کشیده شده است.

کارشناس پیشگیری اعتیاد تصریح کرد: دشمن برنامه ریزی زیادی در خصوص دختران جوان و نوجوان داشته تا جایی که مواد مخدر مخصوص این قشر درست کرده است.

مهجوری ابراز کرد: قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر با تبلیغات غلط جوانان را به کام اعتیاد می کشانند بدون آنکه کوچکترین حرفی درباره عوارض این مواد بزنند.

وی خاطر نشان کرد: مواد مخدر به خصوص نوع صنعتی آن دارای عوارضی گاها جبران ناپذیر است و همه باید با آگاهی از عوارض جسمی و روحی این بلای خانمان سوز، برای ریشه کن کردن آن در سطح جامعه تلاش کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

لطفا از اداراتی همچون بهزیستی، شبکه بهداشت، فرمانداری، آموزش و پرورش که بابت پیشگیری و درمان پول خوبی از استان میگیرند، کار جدی مطالبه کنید
از زحمات بسیجیان هم که خالصانه زحمت می کشند ، تشکر میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی