اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تشریح برنامه های هفته بسیج

فرمانده سپاه زرندیه نیز در این نشست گفت:بسیج نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی است و بسیجی می تواند در ترویج فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین نقش محوری داشته باشد و تقارن این ایام فرصتی مناسب برای تبین فرهنگ بسیجی و عاشورایی است

محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه نیز در این نشست گفت:بسیج نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی است و بسیجی می تواند در ترویج فرهنگ عاشورا و قیام امام حسین نقش محوری داشته باشد و تقارن این ایام فرصتی مناسب برای تبین فرهنگ بسیجی و عاشورایی است.
سرگرد محمد مهجوری اظهار کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن همواره پشتوانه محکمی برای حفظ آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب اسلامی بوده است.
فرمانده سپاه زرندیه به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت:بیش از 50برنامه در هفته بسیج در شهرستان زرندیه اجرا می شود که خطبه خوانی حضرت زینب(س)،نشست روشنگری ،تجمع عاشوراییان ،یادواره شهدا،عصر شعر بسیج ،یادوراه شهدای دانش آموز،فراخوانی گردان پایگاه شهید صدوقی ،قرائت زیارت عاشورا،گلباران مزار شهدای شهرستان ،برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی،اجتماع بزرگ بسیجیان و دیدار با خاواده معظم شهدا برخی از برنامه های این شهرستان در هفته بسیج است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۲)

۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۴:۰۶ دلاور مردان میدان عشق
ممنون از زحمات و تلاش شما بسیجیان جان برکف
امیدوارم مسئولین شهرستان قدر شما را بیش از پیش بدانند
این کارتان (اعلام برنامه های هفته ) بسیار پسندیده است و جا دارد از شما تشکر کنیم
اما پایگاه ما 11 برنامه دارد که حتی یکی از آنها در ویژه برنامه های شما نیامده!!!
پاسخ:
دوست عزیز اگر توجه داشته باشید در پوستر ، برنامه های شاخص اجرایی در هفته بسیج عنوان شده است و همانطور که شما و سایر بسیجیان پایگاه های دیگر هم مطرح کردید برنامه های مختلفی در سطح پایگاه های مقاومت و حوزه ها اجرا می شود که ما از تلاش ها و زحمات همه این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی