اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

 کارگاه آموزشی هیئت های امر به معروف پایگاه ها و همچنین نشست فصلی فرماندهان پایگاه و دبیران امر به معروف پایگاه ها دیروز با حضور فرماندهی محترم ناحیه در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار گردید.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرندیه از دلایل انجام نشدن این فریضه مهم در جامعه گفت :

1-چون اهمیت آن را نمی دانیم ; پیامبر خدا در بیان اهمیت فرضیه امر به معروف و نهی از منکر می فرمایند : « امتم همواره در خیر و نیکی خواهند بود ، مادامی که امر به معروف و نهی از منکر و تعاون بر نیکی کنند ; ولی اگر چنین نکنند ، برکات از آنها گرفته ، بعضی از آنها بر بعضی دیگر مسلط می شوند،در حالی که نه در زمین و نه در آسمان یارویاوری ندارند.

2-امیر بیان علی (ع) نیز دراهمیت این موضوع می فرمایند:

الف: تمام اعمال نیک و حتی جهاد در راه خدا،در برابر امر به معروف و نهی ازمنکر،همچون قطره ای است در مقابل دریایی پهناور ایشان در بیان دیگری می فرمایند((امر به معروف و نهی از منکر را ترک نکنید،زیرا در آنصورت اشرار و ستمگران بر شما مسلط خواهند شد.آنگاه هر چه دعا کنید دعای شما مستجاب نخواهد شد)) .

3-حضرت امام رضا علیه السلام نیز در این زمینه می فرمایند: ((وقتی امت من از امر به معروف و نهی ازمنکر

شانه خالی کردند وآن را به یکدیگر واگذار کردند، حتما بدانید که باهلاکت و عذاب الهی روبه رو خواهد شد.

4-حضرت علی (ع) می فرماید: خداوند به حضرت شعیب پیام داد که من از بین قوم تو یکصد هزار نفر رابه هلاکت می رسانم,چهل هزار نفر از تبهکاران و شصت هزار نفر از خوبان آنها را،حضرت شعیب (ع) عرض کرد: خدایا آن چهل هزار نفر که تبهکارند،اما چرا خوبان را به هلاکت می رسانی؟ فرمود برای این که انان در مقابل گناهکاران بی تفاوت بودند وآنجا که من خشمگین می شدم خشمگین نشدند. یعنی گناهان را دیدند لکن نهی از منکر نکردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی