اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

در این جلسه سرگرد پاسدار محمد مهجوی  فرمانده سپاه  شهرستان به بیان راهکارهایی به منظور کنترل شیوع این بلای خانمان سوز پرداخت و ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه از طریق آموزش و اطلاع رسانی در خصوص  آثار سوء و مخرب اعتیاد و همچنین به وجود آوردن فضاهای فرهنگی ، ورزشی و آموزشی در جهت  پیشگیری از اعتیاد در  سطح شهرستان بسیار موثر دانست.

سپس شاه محمدی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی ضمن تایید مطالب فوق لزوم همکاری همه جانبه کلیه دستگاه های مرتبط با معضل مواد مخدر را ضروری دانست و از  اجرای طرح شهر عاری از اعتیاد در شهرستان زرندیه به مرکزیت شهر مامونیه به عنوان دومین شهر استان خبر داد.این امر با توجه به امادگی شهرستان در جهت پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر  به عنوان پایلوت در استان مرکزی تایین کرده است.

همچنین محمد کردی خاطر نشان کرد متاسفانه موضوع اعتیاد به مواد مخدر هم اکنون یکی از مهم ترین معضلاتی است که جامعه و خصوصا قشر جوان را در معرض آلودگی قرار داده است.و این امر فقط مختص جوامع شهری نمی باشد و در جوامع روستایی نبز شیوع داشته است.لذا راهکارهای پیش بینی شده می بایست در هر دو حوزه موثر و کار آمد باشد.در این حوزه بحث اعتیاد بانوان نیز مسئله ویژه ایست که باید به صورت فوق العاده و جدی مورد بررسی قرار بگیرد. در این خصوص  احداث کمپ ترک اعتیاد ویژه بانوان در شهرستان میتواند بسیار راه گشا باشد .

 

                                                           

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی