اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۱۷ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۰

همزمان با شهادت حضرت رقیه(س)

تبیین روحیه تجاوزکارانه آمریکا به نسل های آینده ، وظیفه امروز

به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول )ص( وبا همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای آسیابک نشست روشنگری بصیرتی با سخنرانی حجت الاسلام دکتر نورانی در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار گردید. این برنامه با حضور فرماندهی محترم سپاه، مردم ولایتمدار و مسئولین با قرائت قرآن توسط برادر صفری و خیر مقدم گویی امام جماعت محترم مسجد حاج آقاساکی شروع ودر ادامه برنامه با روضه خوانی برادر غریب و سخنرانی حجت الاسلام دکتر نورانی ادامه یافت ودر پایان از حاضرین پذیرایی به عمل آمد.

در این مراسم حجت الاسلام نورایی کارشناس مسائل سیاسی به بیانات رهبر عظم انقلاب در دیدار با دانشجویان و دانش آموزان پرداخت و با تشریح مسائل مطرح شده در این دیدار گفت: کسانی که به دنبال سازش با آمریکا هستند در توهم به سر می‌برند. وی با تاکید بر اینکه راهی جز مقاومت در برابر آمریکا و استکبار وجود ندارد، گفت: آنانی که به دنبال تساهل و تسامح و سازش با آمریکا هستند بدانند که در توهم به سر می‌برند.

نورایی با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و بقیه متجاوزان که در صحنه بین‌المللی علیه ملت‌ها ظلم می‌کنند هیچ زبانی جز زبان اقتدار و مقاومت نمی‌فهمند اظهار داشت : آنانکه با تساهل و تسامح و سازش با آمریکا، این کشور اقدام اخلاقی نسبت به ما انجام می‌دهند و از درنده‌خویی دست بر می‌دارند در توهم به سر می‌برند و  هیچ راهی جز مقاومت در برابر آمریکا و استکبار جهانی وجود ندارد.

نورایی پیرامون سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید مواردی از 70 جلد اسناد لانه جاسوسی در کتب درسی دیده شود، گفت: جزء وظایف انقلابی و دینی ما است که خوی آمریکایی و روحیه تجاوزکارانه این کشور را نه تنها به نسل کنونی بلکه به نسل‌های آینده نیز بگوییم.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه در تاریخ ۳۷ ساله پس از انقلاب، سه بار با آمریکا سازش کردیم ولی نتیجه‌ای جز پشیمانی نداشته است گفت: امروز مسئله استکبارستیزی‌مان به اقتدار ملی تبدیل شده و در منطقه قدرت اول هستیم.

  استاد حوزه و دانشگاه در ادامه سخنانش به استکبارستیزی ملت ایران و سالروز 13 آبان اشاره کرد و اظهار داشت: حوادثی در 13 آبان رخ داده که برجسته‌ترین آن‌ها اشغال جاسوسخانه آمریکا توسط جوانان انقلابی بود که به انقلاب دوم مشهور شد و این تعبیر امام(ره)، یک تعبیر ساده نبود. امام راحل فرمودند عمل این جوانان در اشغال جاسوسخانه آمریکا انقلاب دوم است.

 وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایلی که 13 ابان انقلاب دوم نامید این بود که ضامن انقلاب اسلامی شد، آمریکایی‌ها نسخه کودتای 28 مرداد را در اختیار داشتند و می‌خواستند همان کار را دوباره انجام دهند و شاه را برگردانند و آن چیزی که این توطئه را خنثی کرد، اشغال سفارت بود.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۷
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

۲۱ آبان ۹۵ ، ۰۶:۳۹ بسیجیان پایگاه حضرت رسول ص
تشکر از حسن توجه شما به پایگاه ما
اما ما اگه نگم هر روز ولی دو سه روزی یکبار خبری قابل درج در سایت داریم
باز هم ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی