اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

تقارن دو مناسبت نیمه شعبان میلاد با سعادت قطب عالم امکان حضرت بقیه ا... و سالروز ارتحال امام در ذهن ما فرصتی را بوجود می آورد که بیاندیشیم چگونه گفتمان انقلاب اسلامی ایران را با فرهنگ ناب مهدوی متصل نماییم.

به نظر می رسد جهت تحقق این هدف بزرگ باید کار و تلاش همه جانبه داشت و زمینه سازی تحقق این آرمان ها را فراهم نمود و این امر صورت نمی گیرد مگر با عمق بخشی به بصیرت دینی ، سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و عملیاتی نمودن فرامین و منویات ولایت ورهبری .

اگر به دو ویژگی مهم حکومتی و شخصیتی دوران مصلح کل امام زمان (عج) توجه نماییم ، می توانیم طرح ها و برنامه های خوبی را اجرا نماییم که بتواند ما را در یاری رساندن به حضرت ولیعصر(عج) کمک نماید. بنابراین هم انتظار باید واقعی باشد و هم منتظر واقعی باشیم ، در چندین جهت ، در جهت اعتقاد و فکر ، شناخت امام ، جایگاه امام و ولی و در جهت عمل و رفتار و سبک زندگی اسلامی.

به همین جهت امام صادق (ع) درپاسخ به آیه شریفه «یوم ندعوا کل اناس بامامهم » به فضیل فرمودند : امام خود را بشناس زیرا اگر معرفت امام خود را داشته باشیم جلو افتادن یا تاخیر افتادن این امر زیانی به تو نمی رساند.(کافی ج1ص271)

ایجاد انقلاب اسلامی ایران حکایت از زمینه سازی منتظران واقعی امام زمان (عج) در پی دارد و حضرت امام خمینی (ره) این امر را در خود و در پیروان خود محقق ساخت و لذا انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام (ره) در احیای فرهنگ انتظار و زمینه سازی قیام مصلح کل جهانی بی نظیر بود. بدلیل حاکمیت الهی و پذیرش آن در ایران اسلامی و فعلیت بخشی این حاکمیت از طرف مردم و توسعه ولایت محوری در جامعه اسلامی . بنابراین باید در سالروز ارتحال حضرت امام (ره) فرصت را غنیمت شمرده و ضمن گرامی داشت یادو خاطره آن بت شکن زمان درصدد تحقق عملی انتظار شیعی در گفتمان انقلاب اسلامی ایران که همان گفتمان و آران های امام راحل (ره) است باشی.

به امید آن روز که «قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا»

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی