اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نقش تعیین کننده اصناف در ایجاد اشتغال

حجت الاسلام اکبر قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه گفت: صنوف بعنوان یکی از اصلی‌ترین عناصر ایجاد اشتغال در جامعه نقش تعیین کننده ای در اقتصاد جامعه دارند. و امروز با اندکی تامل میتوان دریافت سنگینی ایجاد اشتغال با تعطیلی برخی صنایع، بر دوش اصناف نهاده شده است 

قنبری یاد آور نقش محوری و کلیدی بازار و اصناف شده و اظهار داشت: اگر ما با اتکا به اقتصاد مقاومتی که برگرفته از تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی در بیان رهبر معظم انقلاب هست  پیش برویم به اعتراف همه کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی در برابر تحریم ها پیروز خواهیم شد.

وی افزود: تلاش برای حمایت از واحدهای صنفی ، ایجاد فرصت‌های شغلی، حرکت به سمت روش‌های نوین کسب و کار میتواند در راستای حمایت از تولید داخلی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موثر باشد.

در ادامه محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به اهمیت رابطه سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد ارزشی با اصناف جهت تحقق اقتصاد مقاومتی به  ظرفیت‌های کشور در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود : با وجود نیروی انسانی فراوان، باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم. ایشان همت مسؤولان و همکاری همه مردم را لازمه خودکفایی و تکیه بر توان داخلی عنوان کرد و بیان داشت: تولید داخلی باید مورد حمایت قرار بگیرد و از سویی تولیدکنندگان نیز باید به فکر افزایش کیفیت تولیدات خویش باشند.

مهجوری در انتها ضمن معرفی برادر پاسدار وحید گرجی به عنوان فرمانده جدید حوزه امام خامنه ای (مدظله العالی) از زحمات وتلاش های برادر پاسدار عباس حساسی تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان در مسئولیت های آتی  آرزوی موفقیت نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۳۰
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی