اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

شبکه های اجتماعی فرهنگ و اعتقادات را هدف قرار داده اند.

جلسه ی شورای عالی زنان با حضور اعضای کارگروه بانوان و سرکار خانم لعل رئیس کارگروه بانوان در حوزه مقاومت بسیج الزهرای خواهران برگزار گردید.

در این جلسه با توجه به اینکه  تلفن های همراه امروزه به بخش جدایی ناپذیری از زندگی نه تنها افراد بالغ و بلکه کودکان نیز تبدیل شده است. موضوعات تلفن همراه ،فضای مجازی و مزایا و معایب استفاده از فضای مجازی درسطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارها توسط اعضا ارائه گردید.

از جمله مباحث مطرح شده توسط اعضای کارگروه بانوان در شورای عالی زنان به شرح ذیل می باشد:

در برخی از موارد هم همین شبکه های اجتماعی که بی سر و صدا وارد زندگی مردم می شوند، فرهنگ ، اعتقادات و همچنین رفتارهای اجتماعی را نیز هدف قرار داده است.

برخی از نوجوانان که ازسنین بسیار پایین از این شبکه ها استفاده می کنند، معایب آن را نمی بینند و تنها سرگرمی ، بازیهایی بارنگ و لعاب خاص، ارتباط با دوستان برای آنها جذابیت خاصی دارد. اما دشمن امروز با رواج بی بندو باری و گسترش ابزارهای ارتباط جمعی در صدد به فساد کشیدن نسل جوان و نوجوان کشور است و این مرحله مهمترین مرحله جنگ نرم دشمنان است که باید به آن توجه ویژه کرد.

شبکه‌های اجتماعی برخلاف رسانه‌های اجتماعی، محلی برای تعامل و گفت‌و‌گوهای دو نفره یا چند نفره است و به اشتراک گذاشتن اطلاعات، عکس، فیلم و یکی از اصلی‌ترین کاربردهای این شبکه‌ها است. البته فراهم کردن بستری مناسب برای ترویج مباحث غیراخلاقی در قالب عکس و کلیپ‌های صوتی و تصویری، برقراری و از بین بردن حریم محرم و نامحرم، نشر اکاذیب و شایعات از اصلی ترین برنامه های این شبکه ها می باشد.

از جمله مشکلات احصاء شده توسط کارگروه دراستفاده از  تلفن همراه به شرح ذیل نتیجه گیری شد:

1-    مشکلات روحی به طوریکه استفاده از تلفن همراه می تواند اعتیاد آور باشد.

2-   ضعف بینایی: کاربران تلفن همراه زمان زیادی را صرف فرستادن پیامک و حضور در شبکه های اجماعی می کنند و مجبورند برای دیدن عبارت بر روی صفحه و یا صفحه کلید به چشم خود فشار بیاورند و این امر به ضعیف شدن چشم ها منجر می شود.

3-   کم خوابی: بسیاری از کاربران نوجوان تلفن های همراه در میانه شب به خاطر دریافت کردن یک پیامک یا پاسخ به تماس از خواب بر می خیزند و اغلب دچار کم خوابی شده و در روز بعد خسته هستند.

4-    دروغگویی: با توجه به تحقیقات انجام شده مشخص شده است که چیزی نزدیک به 39 درصد از کاربران بین 18 تا 29 ساله در زمانی که از تلفن همراه استفاده می کنند در مورد مکان حضور خود دروغ می گویند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی