اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جامعه سالم نیازمند خانواده و مدرسه سالم

در راستای برنامه های ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه ، دوره پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر ویژه دانش آموز با هدف آشنایی با تعریف انواع مواد، اختلالات حاصله وعوارض سوء مصرف مواد مخدر، آشنایی با عوامل زمینه‌ساز مصرف مواد و روش‌های پیشگیری و کاهش آسیب سوء مصرف مواد مخدر برگزار شد .

سرگرد پاسدارمحمد مهجوری ضمن تشریح اثرات و عواقب سوءمصرف مواد مخدر نقش والدین را در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر بسیار موثر و به عنوان محکم‌ترین و اصلی‌ترین پایگاه‌های تربیتی جوانان و نوجوانان عنوان نمودند.

وی علاوه بر تشریح یک به یک انواع مواد مخدر و اثرات سوء مصرف آنها ،نوع رفتار افراد مصرف کننده و طریقه برخورد ودرمان این افراد را بیان نمودند.

فرمانده سپاه زرندیه تصریح کرد این دوره ها در راستای ریشه‌کنی اعتیاد، آگاه سازی مددجویان و همچنین پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود و از آنجایی که خانواده و مدرسه هسته اولیه تشکیل یک جامعه محسوب می شود بنابراین به هر میزان که خانواده و مدرسه سالم تر و از ارزش های اخلاقی و دینی برخوردارتر باشد، آن جامعه سالم تر است.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۱
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی