اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

اجازه دست درازی دشمن ، به امورات کشور را نخواهیم داد.

جلسه هماهنگی یوم الله 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

  سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده محترم سپاه زرندیه با بیان اینکه اجازه دست درازی دشمن به امورات کشور ایران اسلامی را نخواهیم داد گفت: همه ما سربازان رهبر انقلاب هستیم و نخواهیم گذاشت دوباره فتنه ای از سوی دشمن در ایران اسلامی برنامه ریزی شود.

وی افزود: حماسه 9 دی  روز ملی بصیرت و تجدید میثاق  مردم عزیزمان با آرمان های والای امام و راه امام و تایید فرامین مقام معظم  رهبری و مهر تاییدی بر دستاورد های انقلاب ، ولایت و رهبری و خط بطلانی بر توطئه های دشمنان نظام و انقلاب بود.

 حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان زرندیه در این جلسه اظهار داشت: در جریان فتنه سال 88 که دشمنان داخلی و خارجی  دست به دست هم داده بودند تا انقلاب و اسلام ناب ما را زیر سوال ببرند و با تفرقه افکنی بین امت بر ایران اسلامی لطمه وارد کنند؛ مردم آگاهانه و بنا بر درایت و فرمایشات مقام معظم رهبری و با حضور خود جوش خود در راهپیمایی عظیم و حماسی نهم دی شرکت کرده و حماسه ای تاریخی و ماندگار در جهان آفریدند و نقش فتنه و دشمنان خارجی را در این نیت شوم برملا ساختند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

۰۴ دی ۹۵ ، ۰۹:۰۸ حامیان ولایت
دشمنان قسم خورده و کور دل نظام الهی و مهدوی بدانند : مگر این بار از سرهایمان کوه بسازند که ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز ، تنها بماند.
هیهات
هیهات
هیهات
این آرزو را به گور خواهند برد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی