اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

اخبار بسیج زرندیه

امام خمینی (ره): کارهای انجام شده را به مردم بگویید تا شیاطین نگویند این انقلاب برای شما کاری نکرده است.

نویسندگان
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فعالیت شبکه‌های اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ غرب

حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی میزبان اعضای شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های مقاومت تابعه در دوره تربیت و تعالی حوزه ای با سخنرانی سرگرد محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه و حجت الاسلام علیرضا ساکی مدیر عقیدتی و نظارت حوزه بود.

در این جلسه محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه با اشاره به کلید واژه جهاد کبیر که توسط مقام معظم رهبری مطرح گردیده به موضوع دشمن‌شناسی در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: در شبکه‌های اجتماعی‌ باید در ابعاد مختلف به موضوع دشمن‌شناسی توجه کنیم. براساس قرآن و روایات، منشأ همه دشمنی‌ها، شیطان و جنودش است. شیطان از ابتدای خلقت به خدا گفته است که همه را گمراه خواهد کرد.

مهجوری با بیان اینکه بیشتر شبکه‌های اجتماعی و سایبری که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند، در راستای ترویج فرهنگ غرب است خاطر نشان کرد این شبکه‌ها یاران شیطانند و به دنبال گمراه کردن افراد‌ هستند. آنها تلاش می‌کنند تا نور خدا را در وجود انسان‌ها خاموش کنند و در وصرتی می توانیم در این فضا کار کنیم که بتوانیم به خوبی این فضا را بشناسیم.

فرمانده سپاه زرندیه تصریح کرد: یکی از دلایلی که دشمن فضای سایبر را انتخاب کرده است، به دلیل لذت‌های موقتی در آن است. متأسفانه جوانان را به نحوی جذب می‌کنند تا جوانانی که به دنبال لذت حقیقی نرفته‌اند، این فضاها و سایت‌ها آنها را جذب کند. بنابراین ما هم باید دراین فضاها مطالبی جذاب و با رویکرد پاسخ به این مباحث بیان و ارائه کنیم.

این کارشناس مسائل اجتماعی گفت: امروزه در شبکه‌های اجتماعی برخی با عکس‌ها و تولید محتوا به‌دنبال مطرح کردن مسئله ارتجاع یعنی زمان پهلوی و گذشته این کشور هستند و با مقیاس‌های عجیب و غریبی تلاش می‌کنند دوران قبل را موجه جلوه دهند و بستری را برای این بازگشت فراهم کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۲۹
روابط عمومی زرندیه

نظرات (۱)

درووود بر شما بسیجی های مخلص

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی